از مردم خواهش می کنیم همکاری کند تا از این پیک به سلامت بگذریم و مرگ و میر پایین تر بیاد و دورهمی ها را محدود کنید.
کد خبر: ۹۸۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ 16 August 2021

به گزارش تابناک مازندران، وضعیت شهرهای مازندران از جمله بابل این روزها اصلا مساعد نیست، به طوری که در حال حاضر ۱۲۶۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های این شهر بستری هستند.

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی و امور بین ‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۷ بیمار جدید بستری و ۳۱۱ بیمار هم ترخیص شدند و ۶۲ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

محمد سالکی رئیس بیمارستان شهید یحیی‌نژاد بابل در این زمینه اظهار کرد: در پیک پنجم کرونا به سر می بریم شرایطی که کادر بیمار و امکانات بهداشتی و درمانی ما را به چالش کشید.

وی افزود: تا اینجا سعی شده تا جای ممکن به نیازهای همگانی پوشش داده شود

رئیس بیمارستان شهید یحیی‌نژاد بابل با بیان اینکه در زمینه تجهیزاتی، پشتیبانی و تأمین دارو به هر نحوی که بود این شهرستان را پوشش دادیم،تصریح کرد: هر چه به جلوتر می‌رویم بیماران بدحال که به شرایط مراقبت ویژه نیاز دارند بیشتر می شود.

سالکی افزود: از خدمات همکاران کادر درمان صمیمانه قدردانی و تشکر می کنم؛همکاران کادر پزشکی، پرستاری و تمامی کادرهای پشتیبانی درمان واقعا زحمات بسیاری متحمل می شوند ضمن اینکه در معرض جدی و ابتلا به بیماری قرار دارند.

* شرکت در مهمانی‌ها از دلایل مهم ابتلا به بیماری کرونا است

اما دکتر بابازاده «متخصص عفونی دانشگاه علوم پزشکی بابل» بیان کرد: دوماه درگیر پیک پنجم هستیم این بیماری همه کشور را درگیر کرده است.

وی افزود: پرسنل درمانی به خاطر کار زیادی که متحمل می شوند واقعا خسته شده اند.

این متخصص عفونی تصریح کرد:اکنون بسیاری از بیماران در رنج سنی جوان هستند و حتی کسانی که واکسن کرونا زده اند نیز درگیر بیماری شده اند.

بابا زاده با بیا اینکه شرکت در مهمانی‌ها از دلایل ابتلا به بیماری بوده است،گفت: بسیاری از بیماران به صورت سرپایی کنترل و درمان می شوند و بسیاری هم در صف بستری هستند.

وی افزود:از مردم خواهش می کنیم همکاری کند تا از این پیک به سلامت بگذریم و مرگ و میر پایین تر بیاد و دورهمی ها را محدود کنید.

*این تعطیلات برای مسافرت نیست

«رفیعی» سرپرستار «بخش داخلی بیمارستان شهید بهشتی بابل» نیز اظهارکرد: بخش داخلی بیمارستان بهشتی از زمان شروع کرونا، به عنوان بخش کرونایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همکاران ما در این مدت خسته شدند ما هیچ تعطیلی نداریم، هر روز بدون هیچ تعطیلی و مرخصی سر کار می آییم.

سرپرستار بخش داخلی بیمارستان شهید بهشتی بابل تصریح کرد: از امروز تعطیلات کرونایی شروع می‌شود، امیدواریم در این تعطیلات مردم در خانه‌هایشان بنشینند.

رفیعی گفت: این تعطیلات برای مسافرت نیست،مردم باید ما کادر درمان را درک کنند.

وی افزود: همکاران ما واقعا خسته اند و حتی شرایط دادن یک روز مرخصی به آنها را نداریم در صورتی که بقیه شغل‌ها ازامروز تعطیل می‌شوند و استراحت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار