استاندار کرمانشاه گفت:با ورود به پیک پنجم کرونا در شرایط کاملا بحرانی به سر می‌بریم و این وضعیت در روز‌های آینده نیز سخت‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴ 15 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه هوشنگ بازوند اظهار کرد:تعداد مبتلایان به کرونا در استان افزایش یافته است ،با افزایش و سرعت بسیار بالای این بیماری هم اکنون اکثر تخت‌های کرونایی استان پُر شده و در شرایط خطرناک و سختی قرار داریم.

وی گفت:با توجه به کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم در روز‌های آینده ما بقی تخت‌ها نیز پر خواهد شد و نهایتا ظرف ۱۵ روز تا یک ماه آینده شمار فوتی‌ها هم افزایش چشم گیری پیدا خواهد کرد.

استاندار ابرلز کرد: متاسفانه تجمع برخی هیأت‌های مذهبی در برگزاری ایام سوگواری سید و سالار شهیدان بدون رعایت پروتکل ها در حال انجام است. همه ما از ارادتمندان امام حسین (ع) هستیم، اما افرادی که نسبت به رعایت اصول بهداشتی و مصوبات ستاد ملی کرونا بی توجه هستند، مصداق بارز حق الناس است .

وی تصریح کرد:اداره تبلیغات اسلامی استان باید برخورد جدی با هیأت‌های متخلف داشته باشد و اجازه فعالیت به آنان ندهد.افرادی که مشکوک به بیماری کرونا هستند نباید در مجالس عزاداری شرکت کنند، چرا که این کار باعث می‌شود جان عزاداران به خطر بیفتد.

گفتنی است بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا درب آرامستان‌های استان از امروز بسته خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار