سرپرست شهرداری اراک گفت: در این شهر امور فرهنگی به اندازه کافی و در شان مردم انجام نشده است.
کد خبر: ۹۸۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵ 12 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر محمد جعفرپور دیشب در مراسم تجلیل از خبرنگاران، افزود: رویکرد شهرداری و شورای اسلامی ششم، پرداختن بیشتر به مسایل فرهنگی و اجتماعی است.
وی یادآورشد: رسانه‌ها در آموزش وظایف شهروندی رسالت سنگینی برعهده دارند.
وی افزود: مردم باید در اداره امور شهر خود را سهیم بدانند و نسبت به بسیاری از مسایل بی‌تفاوت نباشند.
رئیس شورای اسلامی شهر اراک هم گفت: توجه به نیازهای اجتماعی و انعکاس اخبار امید بخش، باید مورد نظر اصحاب رسانه باشد.
سید وحید میرنظامی با بیان اینکه استیفای حقوق اجتماعی یکی از وظایف خبرنگاران است، افزود: خبرنگاران پرچم داران آگاهی هستند.
وی یادآورشد: خبرنگاران باید به این امر توجه داشته باشند که چه مواردی در چه فضایی به جامعه تزریق شود و باید حال و حس خوب جامعه مدنظر قرار گیرد.
میرنظامی با تاکید بر اینکه توجه به نیازهای اجتماعی و انعکاس اخبار امید بخش باید مورد نظر اصحاب رسانه باشد، افزود: با توجه به آغاز کار دولت جدید و شروع فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستاها رسانه ها باید در کنار نقد، همکاری را با مسئولان داشته باشند.
وی توجه صرف به دیده شدن را یکی از آفات کار خبر دانست و گفت: رسانه ها باید تعهدات انقلابی خود را مورد توجه قرار دهند، مسئولان در دوره جدید گفتمان خاص خود را مطرح کرده اند و رسانه ها باید به این امور توجه داشته و مطالبه گر باشند.
سخنگوی شورای شهر اراک هم با اشاره پنج اصل شورای ششم شهر اراک در عرصه رسانه گفت: شعار محوری شورای ششم شهر اراک «شهر را با هم بسازیم» است.
عباس خسروانی افزود: شورای ششم شهر اراک پنج اصل تعامل با همه رسانه‌ها، خبر به موقع دادن، خبر درست دادن، پاسخگویی مدیریت شهری به رسانه‌ها و شفافیت را برای خود تعریف کرده است.
وی یادآورشد: در شورای ششم شهر اراک اصل را با تعامل رسانه گذاشتیم، علیرغم اینکه شرایط برای برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران فراهم نبود اما تاکید کردیم که این مراسم برگزار شود و دلیل این امر اهمیتی است که شورای ششم شهر اراک برای رسانه‌ها قائل است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه شورای شهر برای خود پنج اصل را برای عرصه رسانه تعریف کرده است، گفت: تعامل با همه رسانه‌ها یکی از این پنج اصل است که در این دو هفته به تمام رسانه‌ها ثابت شده است که شورای ششم اراک می‌خواهد با همه رسانه‌ها همکاری کند.
خسروانی با بیان اینکه پاسخگویی مدیریت شهری به رسانه‌ها و شفافیت دیگر اصل‌های مد نظر شورای ششم اراک است ادامه داد: شفافیت هم یکی از محوری ترین شعارها ما در دوره ششم خواهد بود که رسانه‌ها مهمترین نیروی در شفافیت مدیریت شهری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار