رییس منابع طبیعی املش:
جنگل ها و منابع طبیعی سرمایه ملی هستند که با همکاری نزدیک مردم و مسوولان می توان از این سرمایه خدادای حفاظت کرد.
کد خبر: ۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳ 03 March 2015
به گزارش تابناک، رییس منابع طبیعی املش از صدور سند مالکیت برای 97 درصد از اراضی ملی این شهرستان به نام جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

موسی آراسته روز سه شنبه در آستانه فرار رسیدن هفته منابع طبیعی از 15 تا 21 اسفند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از مجموع 35هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان 20هزار هکتار جنگل و بقیه آن مناطق مرتعی و بیشه زارهای طبیعی است.

وی فرهنگ سازی را یکی از مولفه های مهم در حفاظت از منابع طبیعی در جامعه دانست و گفت: جنگل ها و منابع طبیعی سرمایه ملی هستند که با همکاری نزدیک مردم و مسوولان می توان از این سرمایه خدادای حفاظت کرد.

وی اضافه کرد: میل به طبیعت گردی و گردشگری و بهره گیری از مواهب الهی نباید منجر به تخریب این منابع الهی شود.

آراسته در ادامه از توزیع رایگان هشت هزار اصله نهال از نوع درختان پهن برگ و سوزنی برگ از جمله صنوبر، گردو، بلوط، کاج، سرو خمره ای و نقره ای، زربین در هفته منابع طبیعی بین مردم و ادارات دولتی و نمازگزاران جمعه املش خبر داد.

وی درختکاری در پارک تفریحی گردشگری روستای سفیداربن توسط مسوولان محلی در روز پنجشنبه و همایش دهیاران و شوراهای اسلامی در صبح روز شنبه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان و توزیع نهال رایگان بین نمازگزاران جمعه املش را از جمله مهمترین برنامه های هفته منابع طبیعی این شهرستان عنوان کرد.

شهرستان املش در شرق مرکز گیلان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار