شهردار منطقه ۲۰ تهران - شهرری گفت: با توافق انجام شده با شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و استقرار کادر درمانی در مجموعه ورزشی الزهرا (س) واکسیناسیون تعداد ۳۰۰ نفر از پاکبانان نواحی هفتگانه این منطقه علیه کرونا انجام شد.
کد خبر: ۹۸۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 04 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، فرهاد افشار روز چهارشنبه با بیان اینکه با توجه به محدودیت‌های واکسن کرونا و گستردگی جمعیت، افرادی که در خط مقدم هستند در اولویت قرار دارند، اظهار داشت: پاکبانان به عنوان یکی از گروه های آسیب پذیر هستند و با توجه به اهمیت حفظ سلامت آنان، روند واکسیناسیون کلیه پاکبانان در این منطقه تکمیل شد.

وی با اشاره به تشکیل جلسه مشترک با رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و بررسی فعالیت مراکز واکسیناسیون در این منطقه خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ شامل ۲ مرکز ثابت در ورزشگاه شهید مدرس و مجموعه ورزشی وحدت اسلامی و یک مرکز خودرویی در جوار حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در این منطقه فعال است.

افشار ادامه داد: با اولویت بندی گروه های سنی و اقشار آسیب پذیر روند واکسیناسیون در این سه مرکز ادامه دارد و شهروندان تحت واکسیناسیون کرونا قرار گرفته اند.

این مسئول یادآور شد: مراکز واکسیناسیون کرونا در حال حاضر از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۴ پذیرای شهروندان بر اساس رده بندی گروه های سنی است و روزانه یکهزار و ۵۰۰ دوز تزریق در آنها انجام شود.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تا کنون ۱۰ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۵۶ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۸۴۴ هزار و ۲۵۰ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۳ میلیون و ۵۸۶ هزار و ۲۰۶ دُز رسید.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار