کد خبر: ۹۸۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳ 30 July 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، محمدهادی مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استاندار در این جلسه ضمن گرامیداشت و تبریک اعیاد بزرگ قربان و غدیر گفت: اجتماع بزرگ اربعین یک حرکت صرفاً مردمی است و مشارکت آحاد مردم در این حرکت عظیم بدون استفاده از اعتبارات دولتی منجر به ایجاد وحدت و انسجامی بی نظیر شده است.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در این جلسه افزود: با توجه به تجربیات سالهای گذشته و آشنایی و اشراف اعضا و دست اندرکاران ستاد بر مسائل و نیازمندیهای زائرین، لازم است برنامه ریزی اقدامات مورد نیاز برای پذیرش زائرین اربعین در مرزها توسط ستاد استانی اربعین سیاست‌گذاری شود تا مبنای تصمیم‌گیری ستاد کشوری نیز باشد.

معاون استاندار در ادامه بر موضوع آگاهی بخشی و اطلاع رسانی لازم به زائرین اربعین در خصوص رعایت مسائل امنیتی در کشور عراق تاکید کرد.

مرعشی درخصوص اعزام زائرین ایرانی و یا پذیرش زوار پاکستانی اربعین در سال جاری گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا تاکنون هیچ تصمیمی پیرامون این موضوع گرفته نشده اما در صورت اعلام موافقت ستاد ملی کرونا و بهبود شرایط موجود، بایستی آمادگی لازم را برای پذیرایی و ساماندهی زوار پاکستانی با رعایت ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار