کد خبر: ۹۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱ 20 September 2015
فرماندار ماسال گفت: وضعیت مراکز بهداشتی‌ ـ‌ درمانی ماسال رضایت‌بخش نیست و باید با تداوم روند بهبود خدمات بهداشتی و درمانی خدمات شایسته‌ای به مردم شهرستان ارائه کنیم.
خبرگزاری فارس: وضعیت مراکز بهداشتی‌ ـ‌ درمانی ماسال رضایت‌بخش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، محمود قاسم‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه مجمع خیران سلامت این شهرستان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری مسئولیت سلامت به مردم، اظهار کرد: تاسیس مجمع خیران سلامت ماسال و برگزاری منظم جلسات ماهانه آن گام موثری در این راستا محسوب می‌شود.

وی احداث ساختمان چهار مرکز خانه بهداشت روستایی، به‌روز رسانی تجهیزات آزمایشگاهی مرکز بهداشت و تکمیل ساختمان بیمارستان رسالت را از جمله خدمات یک سال گذشته دولت در ماسال ذکر کرد.

فرماندار ماسال ادامه داد: با وجود شتاب مناسبی که در برطرف شدن مشکلات بهداشتی‌ ـ‌ درمانی شهرستان وجود دارد همچنان شاهد وجود نقایص و کمبودهایی در سطح بیمارستان رسالت و مراکز بهداشتی‌ ـ درمانی شهرستان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه با وجود پیگیری‌های صورت گرفته و برگزاری نشست‌ها و بازدید مشترک با مدیران ارشد کشوری و استانی، وضعیت مراکز بهداشتی‌ ـ‌ درمانی رضایت‌بخش نیست، خاطرنشان کرد: باید با تداوم روند بهبود خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات شایسته‌ای به مردم شریف شهرستان ارائه کنیم.

قاسم‌نژاد مجموع اعتبار پروژه‌های مذکور را یک‌میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این مبلغ از محل طرح تحول نظام سلامت تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه ارتقای کامل امکانات بهداشتی و درمانی نیازمند بسیج کمک‌های مردمی و مشارکت آحاد افراد جامعه در بخش سلامت است، خاطرنشان کرد: برآورد نیازهای بهداشتی و درمانی شهرستان با نگاه به آینده از جمله مهم‌ترین وظایف مجمع سلامت است.

این مسئول توسعه متوازن امکانات بهداشتی و درمانی را مستلزم برنامه‌ریزی و تدوین دقیق نیازمندی‌های درمانی شهرستان و جمع‌آوری کمک‌های خیران بیان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار