مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: با تغییر وضعیت باری و سهمیه برق استان از سوی وزارت نیرو، طی هفته گذشته خاموشی اعمال نشد.
کد خبر: ۹۷۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ 19 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس امیدعلی مرآتی با تشکر از مردم استان در خصوص همکاری‌هایی که طی هفته‌های گذشته با شرکت توزیع برق داشتند، اظهار داشت: با پیگیری‌های استاندار و نمایندگان مجلس استان از طریق وزارت نیرو سهمیه برق مصرفی استان از نظر وضعیت باری تغییر کرده به طوریکه طی هفته گذشته خاموشی اعمال نشد.

وی ادامه داد: با تغییر ظرفیت و سهمیه شرکت توزیع کرمانشاه نسبت به دیگر استان‌ها، ظرف چند روز گذشته صنایع استان هم وارد مدار شده و هم‌اکنون تمام صنایع استان در مدار تولید قرار دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تصریح کرد: گرمای بی‌سابقه، کاهش نزولات آسمانی و بحث رمزارزها؛ امسال مشکلاتی را برای صنعت برق به وجود آورد که با این وجود استان کرمانشاه نسبت به دیگر استان‌های کشور وضعیت خوبی دارد و امیدواریم دیگر مشکلاتی در بحث اعمال خاموشی‌ها نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌ها باید مصرف برق را مدیریت و صرفه‌جویی کنند تا برق آن‌ها قطع نشود و چرخ صنایع هم بچرخد و تولید ادامه داشته باشد و هفته‌های گرم سال را به خوبی و بدون مشکل خاصی سپری کنیم.

مرآتی اضافه کرد: از طریق مرکز پایش شرکت توزیع نظارت بر مصرف اداره‌ها و اماکن به صورت جدی ادامه دارد که علاوه بر آن گشت شبانه هم تذکرات لازم را به روشنایی نمای ساختمان‌ها و.. می‌دهد که در صورت عدم توجه و هدر رفت انرژی، حتما برخورد قاطع انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های خاموشی هر روز صبح در سایت شرکت برق استان بارگذاری می‌شود، چنانچه مردم همکاری نکنند و بار شبکه از مقداری که برای شرکت توزیع در نظر گرفته شده، بالاتر رود برنامه خاموشی اعمال می‌شود.

مرآتی از مردم خواست، کولر‌های گازی خود را روی دمای ۲۵ درجه و کولر آبی را روی دور کند، تنظیم کنند و از ساعت ۱۲ تا ۱۸ که پیک مصرف کشور و استان است از وسایل برقی پرمصرف استفاده نکنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار