کد خبر: ۹۷۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۴ 16 July 2021

ولی‌زاده فرماندار ویژه شهرستان بابل به همراه خانم عرب رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، مقیمی عضو شورای شهر، قربان نیا منتخب شورای شهر و رئیس هیئت جودوی شهرستان بابل و نوبخت مدیر عامل ایرانسل شمال کشورازپسر طلایی بابل«محمدرضا خیرالله‌زاده» دارنده سهمیه پارالمپیک تجلیل بعمل آورد.

به گزارش تابناک مازندران، فرماندار ویژه شهرستان بابل در این دیدار گفت: باعث افتخار ماست که سه سهمیه المپیکی و پارالمپیک در شهرستان داریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل خاطر نشان کرد:در دیدار مدیرعامل ایرانسل کشور مجوز اهدای سه سکه طلا به سه ورزشکار بابلی که سهمیه المپیک‌وپارالمپیک‌ را گرفتند گرفته شد.

ولیزاده در پایان گفت:ما بعنوان مسول وظیفه داریم تا به این ورزشکاران سرکشی کنیم و بنده باتوجه به مشغله کاری حتی در روزهای تعطیل و غیر اداری نیزبا این عزیزان دیدار میکنم.

به گزارش تابناک مازندران «محمدرضا خیرالله‌زاده»نیز در این دیدار گفت:به دنبال بهترین نتیجه در پارالمپیک هستم.

وی گفت:کمیته ملی پارالمپیک نیز تمام تدابیر برای ما در نظر گرفته تا با آمادگی کامل به مسابقات برویم. اما تعلیق فدراسیون جودو از سوی نهادهای بین‌المللی ورزش یکی از مهمترین مشکلات ما است که ما حریف تمرینی نداریم.

خیرالله زاده تصریح کرد: امیدوارم هر چه زودتر تعلیق برداشته شود و ما بتوانیم تمرینات خود را با حضور حریفان دنبال کنیم. باید اردو مشترک با دیگر کشورها برگزار کنیم که اعزام با این شرایط کرونایی کار راحتی نیست.

وی با بیان اینکه ورزشکاران تنها انتظار حمایت روحی و روانی مثل دیدار امروز فرماندار ویژه با توجه به نزدیک بودن المپیک و پارالمپیک را دارند.

این ورزشکار جودو در پایان با اشاره به حضور در میدان پارالمپیک 2020 توکیو خاطرنشان کرد: امیدوارم با کسب مدال خوش‌رنگ ضمن اهتزاز پرچم سه رنگ کشور ایران دل هموطنان خود را در شرایط سخت کرونا شاد کنم.

خیرالله‌زاده مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا را کسب کرده و قهرمانی جهان را در کارنامه دارد. 

مهدی‌ رفیعی خبرنگار تابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار