همزمان با هفته بهزیستی، ۲۳ واحد مسکونی به مددجویان و افراد دارای معلولیت استان تهران روز چهارشنبه، طی مراسمی در محله مسعودیه تحویل شد.
کد خبر: ۹۷۸۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ 14 July 2021

 

به گزارش «تابناک تهران»، سید سعید آرام مدیر بهزیستی تهران روز چهارشنبه در آئین واگذاری واحدهای مسکونی اظهار داشت: از ۲۳ واحد مسکونی در شهرستان های این استان، ۱۹ واحد مسکونی در شهر تهران به مددجویان واگذار شد.

وی افزود: از این تعداد ۱۳ واحد به خانواده های دارای ۲ معلول به بالا و ۶ خانواده با معلولیت تحویل شد.

این مسئول، ادامه داد: به خانواده هایی با ۲ معلول به بالا ۱۴۰ میلیون تومان و خانواده های معلول ۱۲۰ میلیون تومان از سوی بهزیستی کمک خرید خانه تحویل شده است.

وی خاطر نشان کرد: واگذاری این واحدهای مسکونی با کمک های بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و انجمن خیران مسکن ساز صورت گرفته است.

مدیر بهزیستی شهر تهران با بیان اینکه در سال گذشته ۵۰۱ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در شهر تهران واگذار شد، گفت: از این تعداد ۸۱ خانواده دارای ۲ معلول به بالا بودند.

وی اضافه کرد:کمک به تامین سهم آورده مسکن معلولان و مددجویان نیازمند و فاقد مسکن جهت خرید یا احداث واحد مسکونی از جمله اقدامات این نهاد است.

گفتنی است؛ در این مراسم ۲ هزار و ۷۵ واحد مسکونی در اختیار جامعه هدف بهزیستی در استان های مختلف کشور قرار گرفت که از این تعداد ۲۳ واحد مسکونی در شهر تهران است.

هفته بهزیستی از ۲۲ تا ۲۹ تیرماه نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار