معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: تدوین برنامه‌های مناسب و جامع برای غنی سازی اوقات فراغت بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی که این روز‌ها گریبانگیر نسل جوان و نوجوان کشور است را کاهش می‌دهد.
کد خبر: ۹۷۸۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶ 14 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا حجت الله خدرویسی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان قصرشیرین، افزود: مربیان متولی امر باید بدانند اوقات فراغت فرصتی مناسب برای شناسایی و شکوفایی استعداد‌ها و توانمندی‌های جوانان و نوجوانان است از این رو باید استفاده بهینه از این زمان را داشته باشند.
وی ادامه داد: امروز استفاده از ظرفیت فضای مجازی اهمیت زیادی دارد و می‌توان بسیاری از برنامه‌های سرگرم کننده، ورزشی، آموزشی و فرهنگی را در بستر فضای مجازی اجرا کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، اداره ورزش و جوانان قصرشیرین برنامه‌های بسیار خوب و رضایت بخشی را تاکنون اجرا کرده است.
خدرویسی همچنین با تاکید بر آموزش کارآفرینی در برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت، اضافه کرد: باید جوانان را به خوبی باور کنیم و زمینه حضور آن‌ها را در جامعه بیش از پیش فراهم کنیم.

وی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های قرآنی، احکام، خوشنویسی، نقاشی، موسیقی و ورزشی در کانون‌های شهری و روستایی، برپایی جشنواره کتابخوانی رضوی، اجرای اردو‌های گردشگری، حضور کتابخانه سیار در روستا‌ها و شناسایی استعداد‌های جوانان از جمله برنامه‌های اوقات فراغت این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام تابستان است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرز‌ها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار