مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: پارسال ۴۰ خانه ورزش روستایی و امسال ۲۱ خانه ورزش روستایی تجهیز شد که ۱۰ خانه ورزش در دورترین نقاط روستایی استان قرار دارند.
کد خبر: ۹۷۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۲ 13 July 2021

به گزارش تابناک لرستان از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، حشمت الله امان الهی روز دوشنبه در آیین طرح تجهیز ۲۱ خانه ورزش روستایی در استان اظهارکرد: توجه به توسعه ورزش در مناطق روستایی و عشایری یکی از سیاست های وزارت ورزش وجوانان و به تبع آن اداره کل ورزش وجوانان لرستان می‌باشد، باتوجه به اینکه ورزش در شهرستان ها و مکان های خاص شهری متمرکز شده است و علاوه بر آن استعدادهای ورزشی بسیاری نیز درمناطق روستایی وجود دارد که نیازمند شناسایی هستند.

وی ادامه داد: یکی از سیاست های وزارت ورزش وجوانان و به تبع آن اداره کل بر توسعه ورزش مناطق روستایی وعشایری قرار گرفته که خوشبختانه درحال اجرا می‌باشد.

وی بیان کرد: تاکنون ۲۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال در مناطق روستایی استان احداث شده و ۲۵ زمین چمن مصنوعی فوتبال در مناطق روستایی استان در دست احداث می‌باشد.

وی با بیان اینکه احداث خانه های ورزش روستایی و چمن مصنوعی فوتبال بر روند استعداد یابی ورزشی در مناطق روستایی بسیار موثر است گفت: امیدواریم بابرنامه ریزی هیات های ورزشی خصوصا هیات ورزش های روستایی وبومی محلی استان اکثر رشته های ورزشی در مناطق روستایی لرستان راه اندازی و گسترش یافته و با توجه به پتانسیل های موجود ورزشی در مناطق زاگرس نشین و ازجمله استان لرستان در آینده شاهد موفقیت ورزشکاران روستایی در میادین ملی و بین المللی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار