معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از حضور تیم پیشگامان شفق اردکان در لیگ برتر والیبال کشور با نام جديد آرمان اردکان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ 20 September 2015

به گزارش تابناک یزد،"ابوالفضل کارگر" در اين رابطه تصريح كرد: با توجه به قطعی شدن تیم‌داری استان در لیگ برتر والیبال کشور و واریز وجه ثبت‌نامی به فدراسیون والیبال، با چندین شرکت جهت اسپانسری این تیم مذاکره شد و با نگاه ویژه نماینده اردکان و فرماندار شهرستان، مقرر شد تا اين تیم با نام "آرمان" در این مسابقات حضور پیدا کند.

وی افزود: البته هنوز در حال رايزني براي جذب حامي مالي هستيم ولي برای این که زمان را از دست نداده باشیم، تمرینات تیم زیر نظر "نادر قاضی" و کادر فنی قبل آغاز شده و در صورت جذب اسپانسر جدید در خصوص نام تیم براساس نظرات اسپانسر تصمیم‌گیری خواهد شد.

معاون توسعه ورزش استان حخاطرنشان كرد: با نظر کادر فنی، بازیکنان مد نظر نیز جذب خواهند شد تا تیم با قدرت در لیگ برتر حضور پیدا کند.

در همين راستا "مسعود شريعتي" مدیر کل ورزش و جوانان استان نيز در تمرینات اين تیم كه در سالن آيت الله خاتمي اردكان در حال برگزاري است، حاضر شد و با کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار کرد.

يادآور مي‌شود؛ ‌تيم واليبال پیشگامان شفق اردکان سال گذشته با كسب عنوان قهرماني رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، جواز حضور در لیگ برتر کشور را بدست آورده بود كه در سال جاری با نام آرمان اردکان در اين رقابت‌ها حاضر خواهد شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار