محمودرضا مرادی در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تزریق واکسن برای افراد بالای ۶۵ سال در کرمانشاه خبر داد و گفت:با توجه به روند افزایشی بیماری کرونا در کشور و استان‌های همجوار ورود به پیک پنجم کرونا اجتناب ناپذیر است.
کد خبر: ۹۷۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 12 July 2021

محمود رضا مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:متاسفانه وضعیت بیماری کرونا در کشور و برخی از استان‌های همجوار افزایشی است و این امکان که در استان کرمانشاه نیز افزایش افراد مبتلا و بستری روند صعودی پیدا کند، وجود دارد.

وی افزود:با توجه به گزارشات ستاد ملی مدیریت کرونا، روند بیماری در استان ایلام با شیب بالا در حال افزایش است که با توجه به مراودات این استان با استان کرمانشاه، احتمال انتقال و گسترش بیماری بسیار بالاست. در هفته سوم تیر ماه، افزایش بیماران سرپایی گزارش شده که می‌بایست تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.

مرادی تصریح کرد:خوشبختانه زیر ساخت‌های استان طی ماه‌های گذشته به لحاظ دستگاه اکسیژن ساز، تخت‌های بستری و آمادگی کادر درمان و اعضای هیات علمی به شرایط مطلوبی رسیده است، امیدوارم وارد پیک پنجم بیماری کرونا نشویم، اما این اتفاق اجتناب ناپذیر است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد:تعداد ۲۸ هزار دوز واکسن سینوفارم و یکهزار و ۸۰۰ دوز واکسن برکت وارد استان شده است و در چند هفته آینده نیز به اندازه کافی واکسن وارد می‌شود.

وی اظهار کرد:هم اکنون تزریق واکسن کرونا در کلیه مراکز تجمیعی استان برای افراد بالای ۶۵ سال آغاز شده است. افراد واجد شرایط بدون ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir به مراکز تزریق واکسن مراجعه نکنند تا از ازدحام جلوگیری بعمل آید.

مرادی تاکید کرد:در صورت ثبت نام افراد در سامانه و رعایت سایرین، میانگین زمان صرف شده برای هر نفر جهت تزریق واکسن بین ۴ تا ۱۰ دقیقه می‌باشد. به هر تعداد که واکسن وارد استان شود، هیچ محدودیتی برای تزریق وجود ندارد و آمادگی لازم در این خصوص وجود دارد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار