مدیر عامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه گفت: 77 درصد از طلب شرکت مخابرات استان کرمانشاه به میزان 170 میلیارد ریال مربوط به مشترکان تلفن همراه است.
کد خبر: ۹۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 20 September 2015
مصیب قبادیان با اشاره به تعداد مشترکان این شرکت اظهار داشت: استان کرمانشاه دارای 576 هزار و 937 مشترک تلفن ثابت و یک میلیون و 703 هزار و 64 مشترک تلفن همراه است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه بدهی مشترکان تلفن ثابت و همراه این شرکت را به ترتیب 50 میلیارد و 200 میلیون ریال و بیش از 170 میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: از مبلغ 50 میلیارد و 200 میلیون ریال، 41 میلیارد ریال مربوط به مشترکان عادی و مابقی مربوط به ادارات و سازمان‌ها است.

وی از سرقت شبکه و سیستم‌های مخابراتی در سطح  استان خبر داد و اظهار کرد: در دسترس بودن این شبکه‌ها زمینه سرقت را فراهم می‌کند که جلوگیری از اختلال در شبکه‌های ارتباطی مشترکان استان نیازمند نظارت دستگاه‌های ذیربط و همکاری بیشتر مردم است.  

قبادیان با بیان اینکه توزیع تلفن ثابت در مناطق مختلف شهری متناسب با تراکم ساخت و ساز شهری است، عنوان کرد: در بخش تلفن همراه نیز با توجه به تردد مشترکان، به طور معمول در مناطق مرکزی شهر و نقاط تجاری و اداری ترافیک تلفن همراه بیشتر است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه با اشاره به برقراری ارتباط با شماره تماس 118 و 110 گفت: همشهریان در صورت مشاهده هر گونه رفتار مشکوک در اطراف تجهیزات مخابرات گزارشات لازم را به شماره‌های مذکور اطلاع دهند.  
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار