استاندار کرمانشاه خبر داد:
استاندار کرمانشاه از افزایش ۳۰ درصدی بیماران سرپایی کرونایی در کرمانشاه و احتمال افزایش آمار بستری‌ها و مرگ و میرها در هفته‌های آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۷۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ 10 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهور و به صورت ارتباط تصویری با استانداران برگزار شد؛ اظهار داشت: متاسفانه موج پنجم کرونا در کشور آغاز شده و برخی از استان‌های شرقی کشور گرفتار آن هستند و این روند به مرکز کشور هم سرایت کرده‌ است.

 

وی با اشاره به اینکه نشانه‌های آغاز پیک پنجم در استان کرمانشاه مشاهده می شود؛ در ادامه گفت: تعداد بیماران سرپایی دارای علائم بیماری کرونا در هفته گذشته در مقایسه با هفته قبل‌تر از ۳۰ درصد رشد برخوردار بوده است.

 

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: این آمار نشان دهنده آن است که احتمالا در هفته‌های آینده شاهد افزایش آمار بستری‌ها و آمرگ و میرها در کرمانشاه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا باشیم.

 

وی در ادامه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در کرمانشاه را ضعیف توصیف کرد و گفت: روز ۵ شنبه در بازدید میدانی که از سطح شهر داشتم. متاسفانه بسیاری از مردم و مغازه دارها پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و تداوم این وضعیت موجب تحمیل محدودیت های جدید و هزینه های سنگین در ابعاد مختلف به استان می شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار