امیدعلی مرآتی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: با رعایت الگوی مصرف قطع برق مشترکین خانگی و تجاری پایان می‌یابد.
کد خبر: ۹۷۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳ 08 July 2021

امیدعلی مراتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با تاکید براینکه وضعیت شبکه برق به حالت بحرانی در آمده، اظهار کرد: مصوب جلسه ستاد بحران استانداری کرمانشاه که با حضور استاندار و مسئولین دستگاه‌های مرتبط برگزار شد و مصوبه شورای امنیت کشور، کلیه صنایع باید با ۱۰ درصد ظرفیت مصرفی به کار خود ادامه دهند.

وی گفت: اخطار‌های لازم به مشترکین صنایع داده شده ودر صورت عدم رعایت برق آن‌ها قطع می‌شود و فقط با تعهد مشترکین مبنی بر رعایت قوانین اقدام به وصل برق خواهیم کرد.

مرآتی تصریح کرد: دیروز در کرمانشاه و شهرستان‌ها خاموشی برای مشترکین خانگی و تجاری اعمال نشد، امیدواریم امروز هم بار مصرف کم باشد و مجبور به خاموشی نشویم. تا حد امکان از خاموشی بخش خانگی خودداری می‌کنیم، برنامه زمانبندی خاموشی‌ها در صورت نیاز منتشر شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان افزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد خاموشی برای مشترکین خانگی و تجاری را به حداقل برسانیم و این در صورتی امکان پذیر است که مردم در مدیریت مصرف همکاری لازم را داشته باشند، بعضی از مشترکین خانگی از چندین کولر گازی استفاده می‌کنند که باعث افزایش مصرف می‌شود،از مردم تقاضا می کنیم از کولر گازی استفاده نکنند و در صورت استفاده از کولر گازی از یک کولر و با تنظیم دمای ۲۵ درجه استفاده شود و استفاده از وسایل برقی پرمصرف را به ساعات پایانی شب موکول کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار