مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از ثبت‌نام ۹۰ درصد دانش‌آموزان این استان در مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد و گفت: خانواده‌ها حتما به دوره پیش‌دبستانی هم توجه ویژه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۹۷۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ 07 July 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس مجید یزدان‌پناه امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان استان در پایه‌های مختلف، اظهار داشت: ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه‌های مختلف مدتی است شروع شده است.

وی ادامه داد: و به دلیل حساسیت خاصی که در پایه اول وجود دارد ۳۷ پایگاه ثابت و سیار برای سنجش سلامت و هوش نوآموزان طراحی شده که ۱۳ پایگاه از این تعداد در شهر کرمانشاه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از ثبت‌نام ۹۰ درصد دانش‌آموزان این استان در مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد و گفت: خانواده‌ها نگران ثبت‌نام دانش‌آموزان نباشند غیر از کلاس اولی‌ها، پایه‌های هفتم و دهم که مدرسه تغییر پیدا می‌کند، نیاز به مراجعه حضوری اولیا نیست به جز در مواردی که قصد تغییر مدرسه دارند، در سایر مقاطع ثبت‌نام به صورت سیستمی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت دوره پیش‌دبستانی آن را سنگ بنایی اول آموزش دانست و گفت: اگر امسال براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته همکاران اداره کل آموزش و پرورش واکسن تزریق کنند و ستاد ملی کرونا شرایط را فراهم کند، از آغاز مهر ماه مدرسه شروع خواهد شد و دیگر جای نگرانی برای ثبت‌نام در دوره پیش‌دبستانی وجود ندارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار