امید علی مرآتی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: تا حد امکان از خاموشی بخش خانگی خودداری می‌کنیم، طبق جدول زمان بندی شده، به قطع برق اقدام می‌کنیم.
کد خبر: ۹۷۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ 07 July 2021

امیدعلی مراتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با تاکید براینکه وضعیت شبکه برق به حالت بحرانی در آمده، اظهار کرد: قطع برق صنایع و شهرک‌های صنعتی از طریق اطلاع رسانی یا جلساتی که با حضور استاندار کرمانشاه که در این خصوص برگزار می‌شود، اطلاع رسانی می‌شود.

وی گفت: اگر در صنایعی بدون هماهنگی قطع برق گزارش شده و موجب آسیب دیدگی به دستگاه‌ها شده، صنایع باید حتما اطلاع رسانی کنند تا به موقع موضوع را پیگیری کنیم.

مرآتی تصریح کرد: تا حد امکان از خاموشی بخش خانگی خودداری می‌کنیم، طبق جدول زمان بندی شده ما به قطع برق اقدام می‌کنیم، ولی این شهرک‌های صنعتی برای جلوگیری از آسیب باید با شرکت توانیر هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان افزود: صنایع باید میزان مصرف برق با اجرای ساز و کار‌هایی که در جلسه‌ای با استانداری مصوب و با آن‌ها مطرح می‌شود کاهش دهند، صنایعی هم که مواد فاسد شدنی و نیاز مستمر به برق دارند باید به استفاده از ژنراتور اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار