استاندار کرمانشاه ضمن تأکید بر ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز در دستگاه‌های اجرایی از ساماندهی و مناسب‌سازی فضای نمازخانه‌های ادارات و بین‌راهی در استان به منظور تحقق برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و تبلیغی این فریضه الهی خبر داد.
کد خبر: ۹۷۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹ 07 July 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «هوشنگ بازوند» عصر سه‌شنبه در جلسه شورای اقامه نماز استان کرمانشاه که با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد؛ اظهار داشت: باتوجه به تدوین و ابلاغ آیین نامه جدید ستاد اقامه نماز و تعیین دقیق ماموریت های دستگاه های اجرایی برای ترویج فرهنگ نماز باید تمام ادارات و سازمانها نسبت به ساماندهی و مناسب سازی نمازخانه ها اقدام کنند.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی همچنین برنامه جلسات خود را به گونه ای تنظیم کنند که با وقت نماز تلاقی نداشته و شاهد برپایی نمازجماعت در ادارات بر اساس دستورالعمل های بهداشتی باشیم.

بازوند افزود: به منظور تحقق رهنمودهای رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) به اجلاس های نماز کمیته های آموزشی، فرهنگی و نظارتی تشکیل شده و با توجه به اهداف تعیین شده همه مدیران دستگاه های اجرایی استان و شهرستانها باید آیین نامه و دستورالعمل ابلاغی را مبنای فعالیت های ترویجی و تبلیغی خود قرار دهند.

استاندار کرمانشاه همچنین به ضرورت تعمیق و گسترش فرهنگ نماز در ادارات با ترویج فعالیت های آموزشی و تبلیغی اشاره کرد و بیان داشت: محل مناسب و آراسته ای که گنجایش آن متناسب با تعداد کارکنان و مراجعه کنندگان باشد به عنوان نماز خانه پیش بینی شود.

وی در پایان توجه به ساماندهی و بهبود وضعیت فضای نمازخانه های بین راهی را ضروری دانست و گفت: حمل و نقل و پایانه ها با همکاری ستاد اقامه نماز در کمیته تخصصی موضوع را بررسی و با تجمیع امکانات و ظرفیت ها شرایط را برای مناسب سازی نمازخانه های بین راهی فراهم کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار