استاندار اصفهان
استاندار در دیدار با بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن قدمت نیم‎‌قرنی این باشگاه را یادآوری و از بازیکنان خواست در پنج بازی باقی‌مانده با تلاش بیشتر دل مردم اصفهان را شاد کنند.
کد خبر: ۹۷۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱ 04 July 2021

استاندار اصفهان، مدیر کل ورزش و جوانان استان و مدیران عامل کارخانه و باشگاه ذوب آهن اصفهان با حضور در محل اردوی سبزپوشان نصف جهان با بازیکنان و کادر فنی دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار استاندار اصفهان با تشکر از تلاش‌های تیم، به آن‌ها برای بازی‌های پیش رو امید و انگیزه داد و گفت: هنوز پنج بازی باقیمانده است و بازیکنان و مربیان تیم با انگیزه و تلاشی که خواهند داشت ذوب آهن را به جایگاه اصلی خودش خواهند رساند.
عباس رضایی با بیان اینکه ذوب آهن شناسنامه فوتبال ایران است افزود: این تیم همواره در لیگ برتر حضور داشته و جزو تیم‌های ریشه دار کشور با نیم قرن قدمت است و امیدواریم با تلاش بیشتر بازیکنان دل هواداران این تیم و بخصوص اصفهانی‌ها در بازی‌های باقیمانده شاد شود.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان هم در این دیدار گفت: بازیکنان و کادر تیم در بازی با سایپا ثابت خواهند کرد که تیم ذوب آهن می‌تواند شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارد.
سیدمحمد طباطبایی با بیان اینکه قابل تصور نیست که فصل آینده ذوب آهن در لیگ نباشد افزود: ذوب آهن یک تیم با اعتبار بین المللی است که جدای چندین قهرمانی در جام حذفی و نایب قهرمانی در لیگ برتر، نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا هم هست.
مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان هم در این دیدار گفت: هرچند در لیگ امسال خیلی از مسائل به خصوص داوری‌ها و بدشانسی‌ها به ذوب آهن ضربه زده، اما بازیکنان باید آن را فراموش کنند و با تمام توان در این پنج بازی باقیمانده با پیروزی از زمین خارج شوند.
منصور یزدی زاده افزود: در بازی‌های باقیمانده بازیکنان از اعتبار فوتبال اصفهان و ذوب آهن دفاع خواهند کرد و حتما در صورت کسب پیروزی پاداش ویژه‌ای به بازیکنان و کادر فنی تعلق خواهد گرفت.
در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا ۱۴ تیر ذوب آهن اصفهان میهمان سایپای تهران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار