محمود رضا مرادی :
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان کرمانشاه گفت: در چهار سال گذشته هر ۳ روز یک پروژه عمرانی در حوزه سلامت استان به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۹۷۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 01 July 2021

به گزارش خبرنگار  تابناک کرمانشاه  روز پنجشنبه در نشست پروژه های عمرانی محمودضا مرادی عنوان کرد: توسعه متوازن و موزون در همه زمینه ها هدف و برنامه ما در دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌،‌درمانی کرمانشاه بوده است و در این مدت همه معاونتها تلاش کردند که با هم پیشرفت کنند .

وی گفت:علی رغم مشکلات فراوان ، خوشبختانه تعداد ۵۳۷ پروژه در مدت چهار سال یعنی سال ۱۳۹۶ تا پایان ۱۳۹۹ به بهره برداری رسیده است که شامل پروژه هایی همچون خانه های بهداشت تا پروژه های عظیم و بیمارستان‌های بزرگی بوده که بسیار چشمگیر است.

مرادی با اشاره به ورود حجم بسیار زیاد و بی سابقه تجهیزات به استان در این مدت،افزود:موجب خرسندی خادمان درمان مردم گردید ، وقتی نتیجه این اقدامات را در بهبود و رفاه حال مردم می بینیم بسیار دلپذیر است و در این مسير رضایت مردم و آسودگی وجدان برای ما کافیست.

وی گفت:کاستی ها ممکن است همیشه وجود داشته باشد و منکر آن نیستیم ، اما افکار عمومی در خصوص اقدامات این چهارسال تیم دانشگاه قضاوت خواهند کرد .تکمیل پروژه های نیمه تمام و عدم تعریف پروژه جدید ، سیاست دانشگاه در زمینه فعالیت‌های زیرساختی و عمرانی است و اکنون بیش از ۵۰ پروژه در حال تکمیل و در دست اجرا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد: تامین اعتبار این پروژه ها با اولویت پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بیشتر، در دستور کار مدیریت مالی قرار گیرد.از همه بخش های دانشگاهی که در زمینه این موفقیت چشمگیر تلاش کرده اند صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار