معاون برنامه‌ریزی وهماهنگی امور عمرانی فرماندار صحنه از تقویت منابع تامین آب شرب این شهر خبر داد و گفت: مهمترین عامل موثر در عبور از شرایط بحران، خشکسالی و کم‌آبی، مدیریت بهینه و صرفه‌جویی شهروندان در مصرف آب و برق است.
کد خبر: ۹۷۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸ 30 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، قباد رستمی امروزدر جمع اصحاب رسانه درخصوص قطعی چند ساعته آب شرب محلاتی از شهر صحنه طی هفته گذشته، اظهار داشت: به منظور برون رفت از تنش آبی شهر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط جلسه اضطراری تشکیل و تصمیماتی اتخاذ و عملیاتی شد.

وی ادامه داد: بارش نزولات جوی در سال آبی جاری نسبت به بلند مدت ۲۹ درصد و در مقایسه با سال گذشته ۳۰ درصد کاهش داشته و این مسئله تنش آبی شهرستان را موجب شده است.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار صحنه از تقویت منابع تامین آب شرب این شهر خبر داد و گفت: تقویت قطعی جریان برق در فیدرهای خط انتقال و ایستگاه پمپاژ آب هم‌زمانی شده و به حداکثر ۲ ساعت کاهش یافت.

وی اضافه کرد: علاوه بر چاه‌های موجود تامین کننده آب شرب شهر، از منابع آبی و چاه‌های در اختیار شهرداری نیز به منظور پشتیبان و تامین آب مخازن مورد استفاده قرار گیرد.

رستمی تصریح کرد: برای اولین بار دستگاه دیزل ژنراتور به منظور جبران قطع جریان برق در ایستگاه پمپاژ آب شرب نصب شد.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: مهمترین عامل موثر در عبور از شرایط بحران، خشکسالی و کم‌آبی، مدیریت بهینه و صرفه‌جویی شهروندان در مصرف آب و برق است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار