قصرشیرین- ایرنا- فرماندار دالاهو گفت: تحقق و تامین حقوق فردی و اجتماعی شهروندان و اجرای عدالت بدون پشتیبانی و حمایت دستگاه قضایی میسر نیست.
کد خبر: ۹۷۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ 24 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «کرم محمدی» در جلسه اعضای شورای تامین با رییس دادگستری دالاهو با تبریک هفته قوه قضاییه با اشاره به شخصیت والای شهید آیت الله بهشتی افزود: شهید بهشتی از یاران و شاگردان برجسته امام راحل (ره) بود و قبل از شهادت، سینه او آماج کینه ورزی های ضد انقلاب قرار گرفت.

وی اظهار داشت: شهید آیت الله دکتر بهشتی از یاران امام خمینی(ره) و بزرگان انقلاب اسلامی بود که ریاست دستگاه قضایی کشور از جمله مهم ترین مسوولیت های این شهید بزرگوار پس از پیروزی انقلاب است و در وصف شهید بهشتی همین بس که امام راحل این شهید والامقام را "یک ملت" قلمداد کرده است.

نماینده عالی دولت در دالاهو با اشاره به جایگاه دستگاه قضایی در ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دستگاه قضایی در نظام جمهوری اسلامی ایران وظایف بسیار مهم و خطیری را عهده دار است که اجرای عدالت و دادگستری از جمله این رسالت است.

محمدی ادامه داد: به استناد قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دستگاه قضایی پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی و مسوول تحقق بخشیدن به عدالت است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به تلاش های صادقانه و شبانه روزی مجموعه دادگستری شهرستان دالاهو اضافه کرد: به نمایندگی از اعضای شورای تامین شهرستان از اقدامات و عملکرد قاطع و قانونی و خالصانه رییس و مجموعه قضات و کارکنان دادگستری این شهرستان قدردانی می کنم.

بهمن باباخانی رییس دادگستری شهرستان دالاهو نیزبا تبریک هفته قوه قضاییه و بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله شهید بهشتی، گفت: ما همگی سربازان یک نظام و خادمان ملت ایران هستیم و آن چه برای مجموعه دستگاه قضایی مهم و راهبردی است، اجرای عدالت و دفاع از حقوق عامه است.

دالاهو در ۱۰۰کیلومتری غرب کرمانشاه حدود ۴۰ هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار