محمود رضا مرادی خبر داد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت :نسخه نویسی الکترونیکی در بسیاری از بیمارستانها و شبکه های استان در حال انجام است.
کد خبر: ۹۷۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 21 June 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمودرضا مرادی در نشست اجرایی نسخه نویسی الکترونیکی اظهار کرد: در حال حاضر نسخه نویسی الکترونیکی در بسیاری از بیمارستانها و شبکه ها در حال انجام است.

وی گفت:نسخه نویسی الکترونیکی یک تکلیف قانونی است و در اجرای آن مشکلاتی وجود دارد که قابل حل است و ما باید کم کم نواقص آن را بر طرف کنیم.

مرادی تصریح کرد:مراکزی که هنوز در این زمینه اقدامی صورت نگرفته یا اجرای آن به کندی پیش میرود در حال پیگیری هستند.در برخی بیمارستانها نیز هنوز نسخه نویسی الکترونیکی تا کنون انجام نشده که مشکلات آنها در دست بررسی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی افزود:در راستای اجرای مطلوب این امر مراکز درمانی طرف قرار داد بیمه ها، دانشگاه و بیمه ها باید به عنوان یک سیستم واحد عمل کرذه ،در کنار یکدیگر باشیم و علاوه بر توجه به قوانین باید به یک سمت و سو برویم.

مرادی ابراز کرد:هدف ما از این جلسه این است که پیشرفت نسخه نویسی به خوبی انجام شود، ما تمام تلاش خود را در این زمینه بکار می گیریم، بیمه ها نیز لازم است برای اجرای سریع تر و بهتر نسخه نویسی الکترونیکی نواقص را برطرف کنند.

ویی تاکید کرد:نکته قابل توجه این است که در اجرایی شدن طرح نسخه نویسی الکترونیکی آموزش خیلی اهمیت دارد و نماینده بیمه ها می توانند با مراجعه حضوری به مطب ها نواقص را حل کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار