مسئول استانهای غرب کشور ستاد ادیان و مذاهب آیت الله سید ابراهیم رئیسی:
مسئول استانهای غرب کشور ستاد ادیان و مذاهب آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت::این استان و استان های دیگر یک حلقه ی مفقوده دارند و آن عدالت است.
کد خبر: ۹۷۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۶ 21 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه،نمایش تجلی همبستگی کرمانشاهیان در حمایت آیت الله سید ابراهیم رئیسی با همت ستاد اقوام و مذاهب برگزار شد.

جوهری مسئول استانهای غرب کشور ستاد ادیان و مذاهب آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این مراسم اظهار داشت:این استان و استان های دیگر یک حلقه ی مفقوده دارند و آن عدالت است،عدالت را به این معنا که هرچیزی در جای خودش،بنده به عنوان شاگرد ایت الله رئیسی و کمترین عضو از دستگاه قضایی عرض میکنم حضرت آیت الله رئیسی از بهترین روزگار است و انسان بسیار فرهیخته و دانشمند و صفت بارزه ایشان عدالت است و همه چیز در جای خودش است.

وی گفت:مردم این استان تقاضا داشتند بیشتر به کرمانشاه عنایت شود، با عزیزان شیعه،اهل سنت و اهل حق کرمانشاهی و غیر کرمانشاهی صحبت کردیم اساسا درد و دل جامعه ایرانی ما این است که حضرت آیت الله رئیسی خودش یک قاضی عادل است و در عمل ثابت کرده و با یک حرکت عاشورایی انتظار می رود روز ۲۸ خرداد یک حماسه ی به یاد ماندنی به یادگار بگذاریم که این سلاله پاک رسول الله انشالله در این جایگاه خطیر و پر مسئولیت به مردم خدمت کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار