ظهور و بروز اراده ملی؛
امام جمعه موقت دامغان گفت: رییس جمهور منتخب باید بداند مشکل مردم چیست و در جهت رفع درد و مشکلات مردم گام بردارد. 
کد خبر: ۹۷۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۸ 19 June 2021
 
امام جمعه موقت دامغان: رییس جمهور منتخب به فکر حل مشکلات مردم باشد

 

 

به گزارش تابناک سمنان حجت الاسلام احمد فوادیان در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای امام خمینی (ره) این شهر، به حضور گرم مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات به باشکوه‌ترشدن این حماسه سیاسی می‌افزاید و موجب افزایش عزت، عظمت و آزادی خواهی ملت ایران می‌شود. 

فوادیان اظهار داشت: رئیس جمهور منتخب باید بداند که آرای مردم امانت و حق الناس است و باید در قبال کشور و نظام احساس وظیفه داشته باشد. 

وی ادامه داد: گرانی اجناس مشکل اصلی مردم است، و در کنار آن تورم، مشکلات اقتصادی و غول بیکاری مردم را رنج می‌دهد که باید برای رفع این مشکلات، رییس جمهور آینده برنامه‌های خود را به کار گیرد. 

امام جمعه موقت دامغان خاطرنشان کرد: رییس جمهور منتخب در قبال رای دهندگان، آن‌هایی که رای ندادند و افرادی که اصلا در انتخابات شرکت نکرده اند مسوول است.

وی به برخی مشکلات محورهای ارتباطی دامغان اشاره و بیان کرد: محور جنوبی دامغان به استان اصفهان با حوادث مختلف جاده ای، منجر به فوت بسیاری از هموطنان می‌شود که باید برای تکمیل هر چه سریعتر آن تدبیر کرد.

امام جمعه موقت دامغان گفت: جاده جنوب دامغان که حوادث زیادی برای مسافران به همراه دارد باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد و مسوولان به منظور تسریع در روند دو بانده شدن این محور اقدامات لازم را انجام دهند. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار