استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سرنوشت چهار سال کشور با رای امروز مردم رقم می‌خورد، گفت: مردم باید بدانند که با یک ساعت وقت برای رای دادن می توانند سرنوشت ۱۴۶۰ روز کشور را رقم بزنند، لذا باید نسبت به این موضوع سرنوشت ساز حساس باشند.
کد خبر: ۹۷۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 18 June 2021

به گزارش  تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،هوشنگ بازوند، امروز( ۲۸ خرداد) با حضور در شعبه اخذ رای دبیرستان استقلال کرمانشاه، پس از انداختن رای خود در صندوق در جمع خبرنگاران با سرنوشت ساز خواندن انتخابات امروز گفت: امروز با رای مردم رئیس جمهور دولت سیزدهم تعیین می شود که می تواند نقش مهمی در سرنوشت و آینده کشور داشته باشد و این امر می طلبد مردم در انتخابات حضوری پرشور داشته باشند.

وی تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات در استان را یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۱ نفر اعلام و تصریح کرد از این تعداد ۳۴ هزار نفر رای اولی هستند و اولین رای خود را در گام دوم انقلاب به صندوق می اندازند .

بازوند خاطرنشان کرد: رای دادن شاید امروز یک ساعت زمان ببرد، اما این یک ساعت سرنوشت کشور را برای ۱۴۶۰ روز تعیین می‌کند.

وی به برگزاری همزمان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با انتخابات ریاست جمهوری هم اشاره کرد و افزود: همین یک ساعت وقت برای رای دادن و انتخاب کاندیداهای شوراهای شهر و روستا نیز سرنوشت شهر و روستا برای چهارسال دیگر را تعیین می کند و این امر می طلبد مردم نسبت به این موضوع سرنوشت ساز حساس باشند.

وی افزود: این اطمینان را به مردم می دهیم که رای آنها دست ما امانت است و از این امانت به خوبی محافظت می کنیم.

بازوند از مردم خواست تا زمان را مدیریت کرده و در ساعات اولیه برای رای دادن مراجعه کرده و رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

استاندار کرمانشاه همچنین از مردم خواست همگام مراجعه شناسنامه همراه داشته و حتما از ماسک استفاده کنند.

وی در پایان اشاره ای به برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای شهر کرمانشاه داشت و افزود: همه پای کارند که اگر مشکلی پیش آید، نسبت به رفع سریع آن اقدام کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار