مدیرکل محیط زیست استان سمنان با تاکید بر سالم بودن هوای استان، گفت: آمار‌ها از سه شهرستان شاهرود، گرمسار و سمنان نشان می‌دهد که شاخص آلایندگی هوا در سال گذشته زیر عدد ۱۱۰ (مرز بین استاندارد بودن هوا) بوده است.
کد خبر: ۹۶۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱ 08 June 2021
 
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان امیر عبدوس  مدیرکل محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه در سال گذشته، ایستگاه تشخیص آلایندگی هوا ،نزدیک به ۳۰۰ روز در سمنان، ۳۰۲ روز در شاهرود و ۳۶۱ روز در گرمسار فعال بوده  و اعداد حاصل از این ایستگاه‌ها نشان می‌دهند که شرایط هوای استان در سال گذشته خوب بوده است، گفت: سطح آلایندگی‌ها در برخی روز‌ها که برق مرکز قطع یا اختلالی پیش آمده سنجیده نشده است.

او با بیان اینکه در سمنان طی سال گذشته ۲۱۴ روز پاک و ۱۳۸ روز با هوای سالم یا قابل قبول ثبت شده است، تاکید کرد: در سمنان فقط یک روز ناسالم برای گروه‌های حساس داشته‌ایم و خوشبختانه روز‌هایی با هوای ناسالم و خطرناک در شهر سمنان به وقوع نپیوسته است.

مدیرکل محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه در شاهرود ۱۴۰ روز پاک و ۱۵۹ روز سالم و فقط سه روز ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است، تاکید کرد: در سال گذشته  شهرستان شاهرود   هوای بسیار خطرناک و ناسالم نداشته است.

عبدوس با بیان اینکه در گرمسار نیز ۱۹۲ روز پاک ۱۶۷ روز قابل قبول یا سالم و دو روز ناسالم داشته‌ایم، تاکید کرد: شرایط در این شهر صنعتی نیز به گونه‌ای رقم خورده که هوای بسیار خطرناک در این شهرستان نداشته‌ایم

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار