مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: جامعه کار، تلاش و تعاون استان کرمانشاه همگام با سراسر کشور با حداکثر توان و با شور و شعور انقلابی و مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شرکت می کنند.
کد خبر: ۹۶۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 07 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«حسن عزیزی» با تأکید بر حضور گسترده مردم به ویژه جامعه کار و تلاش و تعاون در پای صندوق‌های رأی، افزود: حضور در انتخابات وظیفه شرعی و ملی است و جامعه کار و تلاش و تعاون استان کرمانشاه با مشارکت حداکثری، بیشترین میزان رأی در بین اقشار جامعه را دارد.

وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ تحمیلی و زمان تحریم ها بیشترین خسارت به جامعه کارگری و کارفرمایی بوده است، یادآور شد: به لطف رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، دشمن به خواسته‌های خود نرسید و امروز در هر صنعتی که تحریم بودیم جوانان ما در آن حوزه با اتکا به توان داخلی توانستند نیازمندی‌های خود را برطرف و به خودکفایی برسند.

عزیزی با اشاره به اینکه حضور نمایندگان تشکل های کارگری، کارفرمایی، کارآفرینی و تعاونی استان در سطح مدیران ملی نشان از بالابودن سطح فرهنگ کار و نقطه عطفی برای استان است، اظهار نمود: امروز هم افزایی، هماهنگی و درک متقابل در بین تشکل های کارگری و کارفرمایی و تعاونی در راستای اجرای اصل سه جانبه گرایی در جامعه کار و تلاش و تعاون استان در سطح بالایی قرار گرفته است.

وی افزود: در سه سال گذشته با تدوین سند اشتغال استان و اجرای آن، رشد نرخ بیکاری در استان متوقف و به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرد و با رونق تولید و افزایش فرصت های شغلی، امید و نشاط در جامعه کارگری و کارفرمایی بالا رفت.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه به طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان و تأثیر مثبت و بسزای آن در بین جامعه بازنشستگان اشاره نمود و اظهار نمود: هرچند بهبود معیشت جامعه و به ویژه بازنشستگان با اجرای طرح متناسب سازی حقوق آنان با مطلوبیت خود فاصله دارد ولی در هیچ زمانی تا امسال حقوق بازنشستگان از حقوق شاغلین بیشتر نشده است.

او گفت: از تصمیم سازان و تصمیم گیران طرح به ویژه دولت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی می شود.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

جامعه کار

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار