مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ادامه ثبت نام شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان در سال مزین به تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها تا ۱۸ خرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 05 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،حسن عزیزی گفت: مرحله به روز رسانی اطلاعات تعاونی ها در سامانه جامع بخش تعاونی کشور به نشانی http://taavoni.mcls.gov.ir از ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۸ خرداد ماه ادامه دارد.

وی اظهار داشت: در مرحله به روزآوری، تمام اطلاعات مرتبط با تعاونی‌ها و بارگذاری مدارک و مستندات مرتبط با آخرین مجمع عمومی عادی تعاونی یا مجمع فوق العاده تطبیق اساسنامه تعاونی با قانون بخش تعاونی مصوب سال ۱۳۹۳، اطلاعات اعضای تعاونی، اطلاعات شاغلین در تعاونی، صورت های مالی و گزارش‌های حسابرسی تعاونی از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ و به روز آوری اطلاعات اعضای هیأت مدیره و بازرسان تعاونی انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: در مرحله بعد، تعاونی‌هایی که در زمینه به هنگام سازی اطلاعات، اقدامات لازم را در زمان تعیین شده انجام داده اند و واجد شرایط شرکت در جشنواره هستند باید از تاریخ ۱۹ خرداد ماه تا تاریخ ۱۹ تیرماه نسبت به تکمیل پرسشنامه اختصاصی جشنواره شانزدهم و بارگذاری مدارک و مستندات اقدام کنند.

او گفت: این مهلت قابل تمدید نیست و پس از انجام مراحل اول و دوم؛ صحت سنجی مدارک و مستندات و فعالیت تعاونی ها توسط کارگروه علمی جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آغاز خواهد شد.

عزیزی ادامه داد: در نهایت، تعاونی‌هایی که بالاترین امتیاز را از کارگروه علمی جشنواره کسب کرده باشند به عنوان تعاونی برتر استانی انتخاب و تعاونی های دارای امتیاز ویژه در هر گرایش نیز به عنوان تعاونی برتر ملی معرفی می شوند.

شانزدهمین جشنواره استانی تجلیل از تعاونی های برتر، شهریور ماه امسال همزمان با هفته تعاون برگزار می شود.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۴ شهرستان، ۳۲ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا، بیش از ۳۰ هزار نیروی انسانی مشغول در هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار