بهزاد جلیلیان در گفتگو با تابناک:
رئیس شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت: افرادی که چک هایشان در دسترس نیست و یا دسته چک آنها تمام شده و امکان ارایه دسته چک این اشخاص در آن لحظه موجود نیست می توانند از چک های عمومی استفاده کنند.
کد خبر: ۹۶۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 05 June 2021

بهزاد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص چک های عمومی ابلاغ شده اظهار کرد: هنوز دستورالعمل این چک ها نیامده است و در حد صحبت است.

وی افزود: چک هایی در بانک هستند که به آنها چک های عمومی میگویند و برای افرادی که چک هایشان در دسترس نیست و یا دسته چک آنها تمام شده و امکان اراعه ی دسته چک این اشخاص در آن لحظه موجود نمی باشد.

رئیس شعب بانک ملی استان کرمانشاه تصریح کرد: همه می تواند از چک های عمومی استفاده کند، اما با گرفتن امضا و شرایط خاص یک برگ چک عمومی به شخص داده که شخص بتواند از حساب جاری خود استفاده کند.

جلیلیان اظهار کرد: طبق دستورالعمل سابق در سال هر شخص حداقل از ۲عدد چک عمومی می توانست استفاده کند اما اخیرا اعلام کردند هر شخص می تواند ۵ عدد استفاده کند، منتظر ابلاغ دستورالعمل کلی آن و صدور بخش نامه از طرف بانک مرکزی هستیم.

وی در خصوص شرایط بانکی در سومار خاطر نشان کرد: در سومار یک باجه ی بانکی مشغول به فعالیت داریم که خدمات بانکی ارایه میدهد، اما به دلیل بسته شدن مرز مدتی فعالیت نداشت و جدیدا با باز شدن و فعالیت مرز همکار ما آنجا استقرار یافته وارایه ی خدمات صورت می گیرد.

جلیلیان در پایان گفت: این باجه دارای دستگاه خودپرداز است و خدمات بانکی توسط باجه و همکاران ما که در آنجا مستقر هستند ارایه و این باجه برای مردم آنجا کفایت میکند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار