معاون اجتماعی بنیاد برکت ؛
معاون اجتماعی بنیاد برکت گفت:افزایش میزان اشتغال زایی در مناطق محروم و کمتر برخوردار در اولویت بنیاد برکت است و برای استان ایلام پیش بینی ۶ هزار شغل در نظر گرفته شده و ۲ برابر شدن این تعداد شغل از اهداف بنیاد است.
کد خبر: ۹۶۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 04 June 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛علی عسگری مطرح کرد:افزایش میزان اشتغال زایی در مناطق محروم و کمتر برخوردار در اولویت بنیاد برکت است و برای استان ایلام پیش بینی ۶ هزار شغل در نظر گرفته شده و ۲ برابر شدن این تعداد شغل از اهداف بنیاد است.

وی گفت:ایجاد سایه بان، احداث مسجد و سرویس های بهداشتی، تجهیز و تکمیل زیرساخت های پایانه مسافربری برکت، ایجاد آبسردکن و تامین آب شرب سالم در این پایانه، تسهیل در تردد و توسعه مسیرهای دسترسی از جمله مصوبات این بازدید است که اجرای آنها در دستور کار بنیاد برکت قرار گرفت.

عسکری ادامه داد:استان ایلام با توجه به اینکه پذیرای تعداد زیادی از زائران عتبات عالیات در ایام اربعین است، بنا به دستور مقام معظم رهبری در اولویت بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام برای توسعه سرمایه گذاری و زیرساخت ها قرار دارد.

وی افزود:یکی دیگر از برنامه های بنیاد برکت در استان ایلام احداث مدارس به جای کانکس است و تمام مدارس کانکسی استان در طول سال جاری برچیده خواهد شد./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار