رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام سید «ابراهیم رئیسی» در استان کرمانشاه، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات فارغ از هر نتیجه‌ای که حاصل می‌شود اولویت اول همه نامزدهای ریاست جمهوری است.
کد خبر: ۹۶۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰ 03 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «عبدالرحیم بنکدار»در نشستی خبری اظهار داشت: همه باید پای صندوق های رای حاضر شویم تا اقتدار سیاسی خود را به جهانیان نشان داده و بر مشروعیت نظام و انقلاب بیفزاییم.

او مشارکت گسترده در انتخابات را نوعی لبیک به فرامین رهبری دانست و گفت: موضوع مهم بعدی انتخاب اصلح و ساختن کشوری توانمند و مقتدر برای چهار سال آینده است.

القای انتخاب زودهنگام آقای رییسی توطئه دشمنان است

این مسوول در ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در ادامه القای انتخاب زودهنگام آقای رئیسی به عنوان رییس جمهور منتخب را نوعی توطئه از سوی دشمنان انقلاب و مخالفان ایشان عنوان کرد و گفت: در وهله نخست دشمنان با این شائبه قصد دارند مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف کنند.

وی یادآوری کرد: آنها در واقع می خواهند نوع حس بی تقاوتی را رواج داده و به مردم القا کنند که وقتی رییس جمهور از هم اکنون مشخص است چه نیازی به حضور پای صندوق های رای است.

بنکدار تصریح کرد: از سوی دیگر نیز برخی مخالفان آقای رئیسی به این شائبه دشمن دامن زده تا هواداران ایشان را از برنامه های پیش رو دلسرد کرده و با غفلت ایجاد شده خودشان به هدف برسند.

رفع مشکل مسکن و معیشت اولویت حجت الاسلام رئیسی است

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام سید «ابراهیم رئیسی» در استان کرمانشاه در ادامه گفت: حجت الاسلام سید «ابراهم رئیسی» از جمله مدیرانی است که از همان ابتدای دوران مسوولیتشان در مناصب مختلف میان مردم حضور داشته و در واقع دردآشنای آنان است.

وی ادامه داد: آقای رئیسی به واسطه حضور در قوه قضاییه کارنامه اش در حمایت از حقوق مردم مشخص است و در این مدت توانست با تصمیمات اتخاذ شده حقوق نادیده گرفته شده و پایمال شده بسیاری از شهروندان را احیا کند.

بنکدار با اشاره به تعطیلی بسیاری از کارخانه ها و بیکاری تعداد زیادی از کارگران، گفت: یکی از مهمترین حمایت های آقای رئیسی از قشر کارگر، احیای دوباره کارخانه های تعطیل شده و مشغول به کار شدن افراد بیکار بود.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام «ابراهیم رئیسی» در کرمانشاه خاطرنشان کرد: آقای رئیسی به معنای واقعی کلمه دردآشنای مردم بوده و مصمم است دغدغه معشیتی و مسکن آنها را به حداقل برساند.

وی گفت: در مردمی بودن حجت الاسلام رئیسی همین بس که در دوران شیوع کرونا نیز وی از یاد مردم غافل نبود و به صورت مستمر دیدارهای مختلفی را با آنها داشت و به حل مشکلاتشان می پرداخت.

بنکدار گفت: مبارزه با فساد و برخورد با بی عدالتی از دیگر برنامه های اولویت دار آقای رئیسی خواهد بود و ان اشاالله با حضور ایشان در مسند ریاست جمهوری مفسدان حتی یک لحظه هم آرامش نخواهند داشت.

احتمال سفرهای انتخاباتی وجود دارد

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام سید "ابراهیم رییسی" در ادامه از احتمال انجام سفرهای انتخاباتی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: این موضوع هنوز قطعی نشده است.

وی همچنین با اشاره به نامشخص بودن استان های احتمالی که آقای رییسی سفر خواهد کرد، یادآور شد: اگر هم سفری انجام شود از قبل اطلاع رسانی خواهد شد.

بنکدار رعایت اخلاق انتخاباتی را از مهمترین راهبردهای ستادهای آقای رییسی و هوادارانش برشمرد و گفت: این موضوع یک اصل اساسی است و هرگز از آن خارج نمی شویم.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار