بهمن ریحانی مطرح کرد:
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات باعث یاس و ناراحتی دشمنان خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 02 June 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  بهمن ریحانی امروز در مراسم تجليل از خيرین رزمایش کمک های مؤمنانه بسيجيان ادارات،کارخانجات و اصناف سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با حضور حضرت آیت ا... علما نماینده ولی فقيه و امام جمعه کرمانشاه در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: همه دشمنان سعی می کنند انتخابات امسال ما را انتخابات بی رنگ جلوه دهند، بدون حضور حداکثری مردم و با تمام توان ، نیرو و با هزینه های هنگفت تلاش خود را می کنندتا ما را در این رزمایش بزرگ ملی کم فروغ نشان دهند.

وی خاطر نشان کرد: همه ما وظیفه ومسئولیت داریم که رای دهیم و سرنوشت کشور را خود تعیین کنیم و شماهایی که در حیطه ی شغلی خودتان هستید همه باید مانند لوکوموتیو که هزاران واگن را پشت سر خود می کشد عمل کنید و همه کسانی را که می توانید ترغیب کنید و نگذاریم امروز بخشی از مردم که گله مند هستند و به حق هم گلایه دارند در این کار مشارکت نکنند و با انقلاب قهر کنند.

ریحانی تصریح کرد: حضور حداکثری باعث سربلندی نظام است وخوشحالی در پی دارد.مامی دانیم ملت ایران در همه ی صحنه ها با عزت و سربلندی پای کار بوده اند و اینجا هم خواهند امد اما این دلیل نمی شود که مامسئولیت خود که روشنگری مردم است.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص)کرمانشاه گفت: همه مردم را باید برای حضور در پای صندوق های رای ترغیب کنید  تا در صحنه باشند و با یک انتخاب هدفمند راه انقلاب،امام،مقام معظم رهبری را پیش ببریم و اجازه ندهیم دشمنان اسلام و نظام شاد شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار