مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی کانون تا روز ۱۳ تیر ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۹۶۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 02 June 2021

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور از روز ۲۹ خرداد آغاز می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:  علاقمندان به ثبت‌نام این کارگاه‌ها در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به نشانی www.kermanshah.kpf.ir  مراجعه کنند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه افزود: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

وی اظهار کرد: این کارگاه‌های مجازی در سطح ملی برنامه‌ریزی شده و محدودیت جغرافیایی برای ثبت‌نام وجود ندارد و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

فتاحی در پایان گفت: این کارگاه‌ها به دو صورت برخط (آنلاین) و بدون محدودیت زمان (آفلاین) از سوی مدرسان صاحب‌نام هر رشته برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار