فرماندار قصرشیرین گفت: مردم این شهرستان همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب حماسه خلق کردند، بی‌شک این بار هم حماسه خلق خواهند کرد.
کد خبر: ۹۶۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲ 01 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،مرادعلی تاتار امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان قصرشیرین، اظهار داشت: وضعیت شهرستان به لحاظ شیوع ویروس کرونا، مناسب است و به لحاظ رنگ‌بندی در وضعیت زرد قرار داریم.

وی در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای انتخابات ۱۴۰۰، گفت: از ماه‌ها قبل کارهای مقدماتی لازم را انجام دادیم، الان در حال چینش نیروهای اعضای شعب هستیم که شناسایی شدند.

فرماندار قصرشیرین تصریح کرد: مردم این شهرستان همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب حماسه خلق کردند، مطمئنا این بار هم برخلاف تصور دشمن حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد و با حضوری پرشور خود در پای صندوق‌های رای، مشت محکمی بر دهان توطئه‌گران و دشمنان نظام خواهند زد.

وی اضافه کرد: همزمان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری را پیش‌رو داریم که نحوه تبلیغات آن‌ها متفاوت است، ریاست جمهوری در سطح کلان پیگیری شده و با توجه به بحث کرونا تاکنون تجمعی در این خصوص نداشته‌ایم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار