فرمانده انتظامي شهرستان خمین از پلمب یک کارگاه تولیدی و کشف ۳۶۲کیلوگرم عسل و ۴ هزار و ۴۷۰ عدد لنت تقلبی در بازرسی از اين محل در يكي روستاهاي اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵ 30 May 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ " بهزاد فکوری" افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فروش عسل و لنت های تقلبی در یکی از کارگاه های تولیدی در یکی از روستاهای سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی یادآورشد: با پایان پذیرفتن تحقیقات میدانی پلیس و پس از شناسایی دقیق این کارگاه تولیدی و با کسب مجوز قضائي، مآموران با حضور نمايندگان تعزيرات حكومتي و اداره بهداشت شهرستان خمین، در بازرسي از اين محل مقدار ۳۶۲ کیلوگرم عسل تقلبي،۲۷۰ كيلوگرم شربت و ۴ هزار و ۴۷۰ عدد لنت تقلبی کشف و کارگاه مورد نظر را پلمب کردند.
وی اظهار داشت: مالک این کارگاه تولیدی، با ترکیب شربت، شکر و روغن و دیگر مواد بی کیفیت و غیر مجاز، اقدام به تولید عسل غیر بهداشتی می کرد و با زدن برچسب های معتبر بر روی کالاهای تقلبی خود، آنها را برای فروش به بازار عرضه می کرد.
فرمانده انتظامي شهرستان خمین با اشاره به دستگیری و معرفی مالک این کارگاه تولیدی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی افزود: نیروی انتظامی با تنگ کردن عرصه بر افراد سودجو که با فروش کالای تقلبی و غیربهداشتی، قصد ضربه زدن به سلامت افراد جامعه را دارند، به هیچ وجه اجازه جولان نداده و قاطعانه و بر مدار قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار