سلیم خانی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: در چند ماه اخیر از محل بودجه که برای زلزله تامین شده بود نزدیک به ۴ میلیارد تومان از استانداری برای تاسیس ۲ مرکز در سرپل ذهاب و جوانرود دریافت کردیم.
کد خبر: ۹۶۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸ 28 May 2021

تخصیص 4 میلیارد تومان برای تاسیس دو مرکز پزشک قانونی در سرپل ذهاب و جوانرودسلیم خانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با هماهنگی های به عمل آمده هفته آخر اردیبهشت ماه عملیات کلنگ زنی در سرپل ذهاب و جوانرود انجام و 6 ماه آینده نیز دو مرکز پزشکی قانونی آماده خواهد شد.

وی افزود: برای ساخت هر مرکز دو میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد که برای تکمیل هر مرکز 1/5 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

خانی تصریح کرد: طی گفتگویی که با معاون استاندار صورت گرفت در بودجه امسال این اعتبار قرار داده شده و نماینده های پاوه ،اورامانات و سرپل ذهاب قول مساعد برای کمک یک میلیاردی به منظور تجهیز هر کدام دادند.

مدیر کل پزشکی قانونی کرمانشاه افزود: در چند ماه اخیر به دلیل نبود کیت های ژنتیکی و تشخیصی تقریبا مقداری غیر فعال شده بود که با رایزنی های به عمل آمده توانستیم کیت ها را تهیه و کار تمام نمونه های پوشش های ژنتیکی مرکز استان و استان های کردستان ،ایلام ،لرستان و همدان را نیز انجام می دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار