معاون مالی و اقتصادشهری شهرداری تهران از تمدید یکساله قرارداد رانندگان خودرو سرویس شهر خبر داد و گفت: مابه تفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت ماه امسال نیز، به حساب رانندگان واریز می شود.
کد خبر: ۹۶۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶ 25 May 2021

 

به گزارش تابناک تهران و به نقل از اعلام روز سه شنبه روابط عمومی معاونت مالی شهرداری تهران، «عبدالحمید امامی» با اشاره به افزایش سرانه اضافه کار رانندگان شرکت خودرو سرویس تهران، افزود: قرارداد این رانندگان امسال ۳۰ درصد نسبت به سنوات گذشته افزایش یافت.

وی تصریح کرد: همچنین یک روز در ماه برای رسیدگی به امور فنی خودرو در نظر گرفته شده که رانندگان با هماهنگی بخش های مربوطه می توانند به رفع ایرادات فنی خودرو خود بپردازند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با تاکید بر اینکه توجه ویژه به معیشت رانندگان خودرو سرویس از اولویت های مهم اجرای طرح سامانه سهند است، تصریح کرد: مبلغ ۳۰ هزار تومان نیز به صورت ماهیانه جهت استفاده از اینترنت همراه که برای سامانه سهند، استفاده می شود در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: یک درصد از سود بالاسری شرکت خودرو سرویس شهر در قراردادهای جدید فی مابین این شرکت با رانندگان کم شده است.

امامی افزود: همچنین با اشاره به اینکه اجرای طرح سامانه سهند، نقش مهمی در مدیریت سفرهای درون شهری دارد، گفت: راه اندازی این سامانه، هیچ تاثیری در کاهش میزان حقوق و حق الزحمه رانندگان ندارد.

وی یادآور شد: رانندگان خودرو سرویس شهر، همچون خانواده ما هستند و توجه ویژه به معیشت این قشر زحمت کش از اولویت های برنامه مدیریت شهری است و از یاد نبریم که اجرای طرح سامانه سهند در راستای هوشمند سازی ناوگان حمل و نقل شهرداری تهران و به منظور شفافیت بخشی سفرهای درون شهری انجام می‌شود.

شهرداری تهران در سال ۱۳۷۱ شرکت «وانت سرویس» را برای حضور در عرصه حمل‌ونقل درون‌شهری در چارچوب سیاست خصوصی‌سازی تأسیس کرد و این شرکت در سال ۱۳۸۳ به «خودرو سرویس شهر» تغییر نام داد و امروز به تمام مجموعه‌های شهرداری تهران، سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادهای مختلفی خارج از شهرداری خدمات می دهد.

سهامداران اصلی شرکت خودرو سرویس شهر بازنشستگان و بیش از ۶۰ هزار نفر از کارکنان رسمی و قراردادی شهرداری تهران هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار