رئیس ستاد انتخابات استان تاکید کرد
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تاکید کرد: بر اساس پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت، کمترین تجمعات را در انتخابات خواهیم داشت و با برنامه ریزی های وزارت ارتباطات بیشتر تمرکز در فضای تبلیغات بر رسانه ها و فضای مجازی خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ 25 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه حسین خوش اقبال در جلسه ستاد انتخابات استان که در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد گفت:به عنوان مجریان انتخابات،، باید بر اساس مولفه های قانونمداری و بی طرفی عمل کنیم و تلاش خواهیم کرد که انتخاباتی در شان مردم و نظام جمهوری اسلامی برگزار شود.

وی در ادامه تصریح کرد: کسانی که بر طبل تحریم انتخابات می کوبند باید بدانند که هیچ جایگزینی برای صندوق رای نمی توان داشت. تاریخ انقلاب اسلامی نمونه های برجسته ای از دوره هایی را بیاد دارد که اراده ملت از طریق صندوق رای به کرسی نشسته و بر اساس این تجارب باید از این حق قانونی نهایت بهره برداری را داشت.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه باید در عرصه انتخابات احساس مسئولیت کنند افزود: باید تا حد ممکن به افزایش شور و نشاط انتخاباتی کمک کنیم و امیدواریم که مجموعه تصمیم گیران نیز بستر اصلی رقابتی شدن انتخابات را با حضور نمایندگان همه جریان های سیاسی فراهم کنند.

حسین خوش اقبال در ادامه با اشاره به تدارکات انجام شده برای برگزاری انتخابات در شرایط بیماری کرونا گفت: بیش از یکسال است که مجموعه وزارت کشور و شورای نگهبان برای حفظ سلامت مردم مطالعه و بررسی داشته اند که در نهایت منتج به افزایش دو ساعته مهلت اخذ رای شد و نظر بر این است که آغاز اخذ رای در این انتخابات زودتر انجام شود.

وی با اشاره به امواج یاس پراکنی شبکه های معاند برای دلسردی مردم از انتخابات تاکید کرد: رسانه ها به عنوان کانال های آگاهی بخش جامعه، نقش تعیین کننده ای در انتخاباتی شدن و حرارت گرفتن فضای سیاسی کشور را دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: باید تلاش کنیم با اعتماد سازی و امید آفرینی، اثر بخشی و کارایی صندوق رای در سرنوشت کشور بازنمایی شود و این مهم در گرو کار حرفه ای و منسجم رسانه ها است.

حسین خوش اقبال با اعلام آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از هفتم خرداد ماه خاطر نشان کرد:تلاش می کنیم که با بهره گیری از تجارب مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم،اتخاذ تدابیر مناسب و همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی از سلامت مردم و مجریان برگزاری انتخابات محافظت کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار