انشاالله کولانی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کرمانشاه از تشکیل ستاد‌های بحران در تمامی شهرستان‌های استان به منظور مقابله با هرگونه حریق احتمالی در فصل گرم سال خبر داد.
کد خبر: ۹۶۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 25 May 2021

انشاالله کولانی در خصوص آمادگی‌های لازم برای مقابله با هرگونه حریق در فصل گرم سال، در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ستاد بحران‌ها در تمامی شهرستان‌ها تشکیل و نیرو‌های ما آمادگی کامل دارند و وسایل و امکانات کاملا بازسازی شده است، اکیپ‌ها هم برقرار و آمادگی هر گونه گزارش گیری در سطح استان وجود دارد.

وی افزود: گروه معاونین و ناظرین ما، بخشداران، دهیاران و فرمانداران همگی، هماهنگی، انسجام و یکپارچگی را در سطح استان با مدیریت بحران شهرستان‌ها دارند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر مشکلی پیش بیاید، رد وضعی بحران‌ها از دهستان تا استان مشخص است به این ترتیب امکانات بحران استان را برای پیشگیری از آن سوق می‌دهیم.

وی ادامه داد: یکی از موارد مهم و مورد توجه بحث آموزش، تجویز و گسترش فرهنگ در این راستا است وما از تمامی اهالی رسانه در خواست می‌کنیم تا زمانی که در محل حادثه حاضر نیستند اطلاعات و آماری منتشر نکنند.

کولانی عامل اصلی حریق در سال جاری را "رعد و برق" دانست و گفت: عوامل دیگر که منجر به حریق در طبیعت می‌شود، شامل عدم رعایت گردشگران و طبیعت گردان در حین تفریح است که هنگام استفاده از فضا، تخریبی از خود به جای می‌گذارند.

وی گفت: از آنجا که منابع طبیعی متعلق به همه و همگی از آن استفاده می‌کنیم، اداره کل منابع طبیعی با اندک نیرو و امکانات و به تنهایی توانایی حفظ و نگهداری این منابع را ندارد پس لازم است روستاییان، عشایر، طبیعت گردان و طبیعت دوستان همگی از آن نگهداری تا مشکلی برای این نعمات الهی پیش نیاید و همواره در اختیار بشر باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار