فرماندار قصرشیرین گفت: انتخابات در ایران اسلامی نماد مردم سالاری دینی و عرصه تعیین سرنوشت کشور است و مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب، همچون ادوار گذشته در روز ۲۸ خرداد نیز حضوری پرشور و مشارکتی گسترده خواهند داشت تا بار دیگر پایبندی خود به نظام را ثابت کنند.
کد خبر: ۹۶۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 24 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، به نقل از ایرنا،مراد علی تاتار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر به دست رزمندگان غیور کشورمان و بزرگداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، افزود: امروز کشور در مرحله ای حساس قرار دارد و یک انتخابات مهم را در پیشرو داریم و چشم تمامی دشمنان در خارج از کشور به این انتخابات دوخته شده است.

وی اظهار داشت: دشمن با هر ابزار و تبلیغات مخربی به دنبال سیاه نمایی خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران و یاس و ناامیدی در مردم برای عدم حضور در این رویداد بزرگ تعیین سرنوشت است از این رو مردم باید با مشارکت فعالانه و آگاهانه ی خود به دشمن ثابت کنند که هنوز هم حافظ نظام و آرمان های والای امام راحل ، شهدا و رهبری هستند و تا پای جان از این انقلاب و دستاوردهای آن دفاع می کنند.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر برگ زرینی از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است.

تاتار ادامه داد: ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس با هجمه های زیادی از سوی کشورهای غربی که رژیم یعث را مسلح کردند مواجه شد اما مردم این سرزمین همواره در دفاع از عزت و اقتدار ایرانی اسلامی صف آرایی کردند و در سوم خردادماه هم با عملیات بیت المقدس با حضور سربازان و سرداران نامی این کشور فاتح میدانی شدند که تا قرن ها نام و آوازه آن در جهان می درخشد.
فرماندار قصرشیرین گفت: همانطور که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند: "خرمشهر را خدا آزاد کرد " و امدادهای غیبی به درستی در این عملیات نمایان بود و این دست خدا بود که به نصرت و یاری رزمندگان اسلام شتافت.
تاتار اضافه کرد : هشت سال حماسه و ایثار مردم ایران اسلامی در تاریخ این کشور خودنمایی می کند و باید پیام این دوران همواره و به درستی به نسل جوان کشور منتقل شود.
وی گفت: عزت و اقتدار ایران امروز مرهون رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان و خون های مقدس شهدایی است که برای دفاع از کیان ایران اسلامی به فرمان امام و مقتدای خود لبیک گفتند.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد سال جاری همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار