فیروز دولتشاهی در گفتگو با تابناک:
سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بر اساس آخرین بررسی‌های هواشناسی، به دلیل عبور امواج نامتناوب از جو منطقه تا روز چهارشنبه با وزش باد و رشد ابر رو به رو خواهیم بود.
کد خبر: ۹۶۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 24 May 2021

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی، به دلیل عبور امواج متناوب از جو منطقه تا روز چهارشنبه هر روز در برخی ساعات با وزش باد و رشد ابر در جو استان مواجه خواهیم بود.

وی افزود: شرایط طی ساعاتی از فردا سه شنبه علاوه بر وزش باد نسبتا شدید که سبب گرد و خاک محلی و عبور غبار خارجی به خصوص در نواحی مرزی استان خواهد شد با رگبار‌های پراکنده باران و رعد و برق نیز همراه می‌گردد.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: احتمال بارش در مناطق شمال و شرق استان بیشتر به نظر می‌رسد، همچنین دمای هوای روزانه طی امروز و فردا تغییرات چندانی نخواهد داشت، در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه به طور نسبی کاهش می‌یابد.

وی تاکید کرد:، اما در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ۱۲ و حداکثر ۳۲ درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود، در این باره زمانی سومار با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرستان کنگاور و بخش کوزران با کمینه دمای ۷ درجه سانتیگراد به عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار