مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط موجود مربیان کانون تا پایان هفته جاری به صورت دورکاری و مجاری ارائه خدمت می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 24 May 2021

مهناز فتاحی در خصوص وضعیت بازگشایی مراکز کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تا پایان هفته جاری مربیان به صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی افزود: اگر چه وضعیت را برای بازگشایی مجدد مراکز رصد و بررسی می‌کنیم که با توجه به امتحانات دانش آموزان، شرایط بیماری کرونا و نارنجی بودن اغلب شهر‌های استان فعلا به صورت دورکار به فعالیت خود ادامه می‌دهیم.

مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه مشتاق به بازگشایی مراکز هستیم، گفت: امید است با بهبودی شرایط در هفته‌های آینده مراکز به صورت حضوری به ارائه خدمات بپردازند.

وی ادامه داد: با این شرایط برنامه‌ها فعلا به صورت مجازی است و مربیان و اعضا در فضای مجازی با یکدیگر ارتباط دارند.

فتاحی تصریح کرد: هم اکنون جشنواره قصه گویی در حال برگزاری است که محل دبیرخانه آن سه راه ۲۲ بهمن می‌باشد، قصه گویانی که تمایل به ضبط قصه هایشان دارند می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه جشنواره اعلام آمادگی کرده و با استفاده از دوربین و امکانات به ضبط قصه هایشان اقدام کنند.

وی اظهار کرد: این قصه‌ها ضبط و بارگذاری می‌شود. برنامه یک افتتاح نیز در دستور کار است که فعلا جزئیات مربوط به آن مشخص نشده، در هر صورت امید است شرایط و وضعیت کرونا بهبود یابد تا مراکز به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کودکان و نوجوانان خدمات ارائه دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار