مسؤول بسیج اساتید استان کرمانشاه در مراسم رونمایی از پوستر «پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم»، گفت: مجموعه مطالبات مردم در قالب یک کتاب چاپ شده و در روز تحلیف در اختیار رئیس جمهور سیزدهم قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۶۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 21 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، نامدار یوسفوند امروز در مراسم رونمایی از پوستر «پویش ملی نامه ایرانیانیان به رئیس جمهور سیزدهم» اظهار داشت: بنا به رهنمودهای مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی حضور مسؤولانه و مطالبه‌گرانه در انتخابات باید در جامعه رواج پیدا کند.

وی ادامه داد: همه ما می‌دانیم که در گام دوم انقلاب اسلامی نمی‌توانیم اشتباهات گذشته را تکرار کنیم، ما در عملیات کربلای چهار ناموفق بودیم و می‌خواستیم در فاصله ۱۵ روز کربلای پنج را طراحی و موفق باشیم و این امر محقق شد، شرایط فعلی جامعه ما دقیقا در فاصله آن ۱۵ روز قرار دارد و باید یک جامعه مطالبه‌گرانه و مسؤولانه را در انتخابات پای کار بیاوریم.

مسؤول بسیج اساتید استان کرمانشاه اضافه کرد: ارتقای حضور و شور به همراه شعور در جامعه باید طراحی و به گوش مسؤولان دولت سیزدهم برسد و اراده لازم برای این مهم در جامعه شکل بگیرد.

وی یادآور شد: رأی و مصرف رأی باید از حالت عوامانه خرج شده و به سمت مصرف رأی با پشتوانه مطالبه‌گری و پرسشگری در جامعه شکل بگیرد و ما به هیچ وجه شاهد تصمیم‌گیری رأی دهنده‌ها براساس مسائل واهی همچون زیبایی یک شخص کاندیدا نباشیم.

وی اضافه کرد: همه ما می‌دانیم که نخوت و بی‌میلی در آحاد جامعه به علت ضعف‌های دولت قبل در جامعه شکل گرفته است و همه ما نیز در کنار مردم از این کوتاهی‌ها خسته شده‌ایم و در کنار مردم هستیم.

یوسفوند اضافه کرد: نباید ما شاهد این موضوع باشیم که رئیس جمهور با پشتوانه رأی مردم در مقابل خواسته مردم و نظام و انقلاب بیایستد و این رویکرد برود که رئیس جمهور از مسایل اصلی جدا شده و به حواشی بپردازد.

وی با توجه به نیاز جامعه به یک دولت پاسخگو، گفت: وجود یک دولت پاسخگو نیاز جامعه است، دولت پاسخگو باید در مقابل شهدا، در مقابل مردم و در مقابل انقلاب اسلامی نیاز جامعه است.

یوسفوند اضافه کزد: ما باید یک حرکت شروع کنیم و این حرکت برای ایجاد مطالبه‌گری تداوم داشته باشد.

تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی یک نیاز در گام دوم انقلاب است که مسؤول بسیج اساتید استان کرمانشاه در این خصوص، گفت: در بیانه گام دوم انقلاب اسلامی و تأکیدات مقام معظم رهبری یک نیاز مهم و اساسی جامعه همین است و دولت سیزدهم هم باید بر همین راستا گام برداشته و عمل کند.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: مجموعه مطالبات مردم در قالب یک کتاب چاپ شده و در روز تحلیف در اختیار رئیس جمهور سیزدهم قرار خواهد شد و امیدواریم این قدام طلیعه یک حرکت مستمر در راستای مطالبه‌گری در جامعه باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار