شهردار و ریاست محترم اداره برق شهرستان، نور پردازی تعریف کننده هویت و سیمای شبانه شهر است.
کد خبر: ۹۶۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳ 20 May 2021

پیشنهاد به شهردار و رئیس اداره برق لنده

نور پردازی شهری یکی از اصلی ترین عناصر منظر شهری می باشد که تنها صرفا تزئین نیست، بلکه در راستای امنیت شهر و نقش بازدارنده از وقوع جرم و جنایت را دارد.

نبود نور و وجود تاریکی شب، عوارضی همچون افزایش حوادث، تصادفات، جرائم و بزه کاری و کاهش امنیت اجتماعی راسبب میشود. شماها نیاز است که شبانه به خیابانها سر بزنید و تاریکی شهر راببینید که انصافا روشنایی شهر در حد یک روستا می باشد.

وقتی در کوچه و خیابانهای شهر راه می رویم یا با ماشین تردد می کنیم واقعا سردرد می گیریم و خود به خود حس دلگیری به آدم دست می دهد.

اکثریت شهرهای ایران وجهان دارای سیستم روشنایی هوشمند می باشند، که ما انتظار سیستم روشنایی هوشمند نداریم، اما حداقل به جای چراغهای هالوژنی شهر از لامپهای LED استفاده کنید.

لازم به ذکر است که بدانید بخش زیادی از بار الکتریکی شهری صرف روشن نگه داشتن چراغهای هالوژنی خیابانی می شود. با توجه به این نکته، اگر چراغهای LED جایگزین چراغ های معمولی خیابان ها شوند به طور چشم گیری در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد و همچنین از حرارت زیاد کاسته خواهد شد که تقاضامندیم به جد پیگیر این قضیه باشید تا این مشکل مرتفع گردد.
عارف محمدی مونه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار