کرمانشاه-ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: سال گذشته حدود ۲ هزار و ۵۰۰ اشتراک رایگان گاز به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی واگذار شد.
کد خبر: ۹۶۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ 19 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«سیروس شهبازی»، افزود: هزار و ۹۰۹ اشتراک به مددجویان کمیته امداد و ۵۸۹ اشتراک نیز به مددجویان بهزیستی در سال ۹۹ واگذار شد.

وی همچنین از واگذاری ۳۲۴ اشتراک به خانواده شهدا و ۱۶۴ اشتراک به جانبازان خبر داد و گفت: ۹۵ اشتراک نیز به سایر اقشار واگذار شده است.

شهبازی مجموع اشتراک های رایگان گاز واگذار شده در سال گذشته را سه هزار و ۸۱ مورد اعلام کرد.

وی توضیح داد که مددجویان نهادهای حمایتی و نیز جانبازان بالای ۲۵ درصد می توانند با معرفی نامه از نهاد مربوطه نسبت به دریافت اشتراک رایگان گاز اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اشاره ای نیز به سال ۹۸ داشت و گفت: در این سال نیز تعداد ۲ هزار و ۹۲۶ اشتراک رایگان گاز واگذار شده است.

شهبازی این اقدام را در راستای محرومیت زدایی و حمایت از خانواده های کم بضاعت دانست و گفت:‌ واگذاری اشتراک رایگان همچنان در دستور کار شرکت گاز استان قرار دارد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

هم اکنون ۹۹درصد خانوارهای شهری، ۸۲ درصد خانوارهای روستایی و ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی، تولیدی در قالب ۶۱۴ هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

همچنین گازرسانی به سه شهر نوسود، ریجاب و شبکه داخلی ازگله و نیز ۳۵۳ روستای استان در دست اجراست که با تکمیل این پروژه‌ها ضریب نفوذ گازرسانی در بخش شهری به ۱۰۰ درصد و در بخش روستایی استان به ۹۴ درصد ارتقا می یابد.

در استان کرمانشاه یک هزار و ۶۸۰ روستای بالای ۲۰ خانوار به تعداد ۱۱۰ هزار و ۱۵۴ خانوار معادل ۸۲ درصد از نعمت گاز برخوردار هستند.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار