فرماندار قصرشیرین گفت: ۴۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای جمع‌آوری آرای مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه امسال اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۶۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ 18 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«مرادعلی تاتار» در جلسه مشترک هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات قصرشیرین، افزود: این شهرستان متشکل از ۲ بخش مرکزی ‌و سومار نفت شهر با ۴۰ شعبه اخذ رای به صورت ثابت و سیار آمادگی کامل جهت برگزاری انتخابات پیش رو را به خوبی دارد.

وی اظهار داشت: تمام شعب اخذ رای باید تمهیدات لازم را جهت حفظ سلامت نیروی انسانی و پیشگیری از شیوع کرونا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی لحاظ کنند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از ازدحام جمعیت در برخی محلات، با نظر هیات اجرایی و هیات نظارت تعداد ۲ شعبه به شعب اخذ رای شهرستان افزوده شده تا شاهد ازدحام رای دهندگان نباشیم و سلامت مردم نیز حفظ شود.

تاتار ادامه داد: انتخابات یکی از آزمون های بزرگ مردم در گام دوم انقلاب است که باید برای سربلندی در آن به صورت گسترده در پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

وی بر تلاش همه گروه های جامعه، نخبگان، متفکران، دانشگاهیان و بزرگان برای دعوت از قشرهای مختلف مردم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: دشمنان به دنبال تضعیف حضور مردم در این عرصه تعیین سرنوشت هستند از این رو برای تقویت اقتدار و عزت و عظمت نظام در عرصه داخلی و بین المللی و پاسخ کوبنده به دشمنان و بدخواهان نظام در انتخابات حضوری فعالانه و آگاهانه داشته باشیم.

او اضافه کرد: تمام مقدمه های لازم برای نقش آفرینی مردم در عرصه انتخابات ۲۸ خرداد امسال در قصرشیرین فراهم شده و طبق وظیفه شرعی، ملی و اخلاقی ۲۸ خرداد امسال در عرصه تعیین سرنوشت حضوری فعالانه خواهیم داشت.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار