معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: با همکاری دستگاه قضایی و دستگاه‌های نظارتی با قلیان‌سراهایی که پروتکل‌های کرونایی را رعایت نمی‌کنند، برخورد جدی می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 04 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«حسین خوش‌اقبال» در نشست ستاد استانی کرونا در سرسرای شهدای دولت استانداری از بی اعتنایی برخی قلیان سراها به ممنوعیت ها و محدودیت های کرونایی انتقاد کرد و افزود: با هماهنگی دادستانی با قلیان سراهای متخلف با جدیت برخورد می شود و متخلفان برای اعمال مجازات به قانون سپرده می شوند.

وی در ادامه با یان اینکه آمار بستری‌های کرونایی نسبت به هفته قبل کمی کاهش داشته است، اظهار داشت: هنوز تعداد فوتی‌ها و بستری ها بسیار نگران کننده است.

او گفت: با توجه وضعیت بحرانی موجود، محدودیت ها و ممنوعیت‌های کرونایی در این هفته نیز ادامه خواهد یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: از مردم کرمانشاه درخواست داریم با رعایت پروتکل ها به کنترل این ویروس مرگ آفرین کمک کنند.

خوش اقبال افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا، مجموعه علوم پزشکی استان کرمانشاه عملکرد مناسبی در حوزه کنترل و مقابله با کرونا داشته که قابل تقدیر است.

افزایش ۲۱۳ نفری مبتلایان به کرونا در استان

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۹ مورد بیمار مثبت بستری و ۳۶۱ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل از آن ۲۱۳ نفر افزایش داشته است.

«مهدی محمدی» افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته هشت نفر دیگر در استان بر اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ فوت کردند که نسبت به روز قبل پنج نفر کاهش یافته است.

وی گفت: با احتساب این افراد مجموع جانباختگان استان کرمانشاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و ۷۰۸ نفر رسید.

محمدی اظهار داشت: این افراد در مراکز درمانی شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب و گیلانغرب فوت کردند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هم‌اکنون ۷۴۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته هفت نفر کاهش یافته است.

وی یادآور شد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۰ نفر در مراکز درمان استان بستری و ۱۴۰ بیمار کووید ۱۹ هم بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار